Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
T.ex. beträffande äganderätten. Jag tycker att det är lite udda att människor som i generationer skapat höga naturvärden i sin skog plötsligt anses inte kunna hantera dessa naturvärden. Det gör staten bättre. Jag tvivlar.
Men naturskyddsföreningen vill att skyddsvärd skog ska skötas av andra än de som skapas värdena.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Det är väl ganska känt att Naturskyddsföreningen och C har olika ingångsvinklar på en hel del frågor...Lite lustigt att C hamnar tredje sist i Naturskyddsföreningens miljöranking, partiet som vill profilera sig som alliansen miljöparti...
L har klart högre ambitioner i miljöfrågor.
T.ex. beträffande äganderätten. Jag tycker att det är lite udda att människor som i generationer skapat höga naturvärden i sin skog plötsligt anses inte kunna hantera dessa naturvärden. Det gör staten bättre. Jag tvivlar.
Men naturskyddsföreningen vill att skyddsvärd skog ska skötas av andra än de som skapas värdena.
Senast ändrad av en moderator: