Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pizzadegen är satt på jäsning. Det är fredag!
Jag behöver lite inspiraton. Vad är godaste toppingen på en vegopizza? Behöver inte vara vegansk. Själv är jag löjligt förtjust i stekta och vitlöksmarinerade auberginer men omväxling förnöjer.
Ja, deras kebab har jag använt i muurikan ett par gånger. Men inte tänkt på att göra kebabpizza. Bra idé!Jag älskar Schysst Käks vegokebab på pizza! Otroligt god, faktiskt den enda kebab jag köper trots att jag inte är vare sig vegan eller vegetarian
Vegokebab tillsammans med färska grönsaker, tomatsås, mozarella, kebabsås.... GÖTT!
Det låter gott.Brukar göra en variant med creme fraiche, tunt tunt skivad potatis och chevre-färskost. Toppat med lite olivolja och rosmarin
Kronärtskockshjärtan är gott. Men man vill ju gärna ha något mer. Vad kombinerar du det med?
- Potatis och schalottenlök
- Kantareller eller annan svamp och schalottenlök
- Kronärtskockshjärtan
Båda fungerar både som bianco och rosso.
Norma (med aubergine) är en annan favorit. Grön paprika är också gott på pizza
Den tofun tipsade en kamrat om härom månaden. Den är ju jättegod. Favorit i pyttipanna.Alspånsrökt tofu, soltorkade tomater, pesto och rucola. Mycket gott!
Det låter supergott.Min favoritpizza som är vegetarisk har kronärtskockshjärtan, svarta oliver, lök, paprika, champinjoner