VDL-resa i november

athena

Trådstartare
Undrar om det är nån som ska med dit? Jag funderar på att anmäla mig, pratade med Jonas P nyss och det verkar ju rätt kul! Priset är också överkomligt.

Sv: VDL-resa i november

Är det verkligen en VDL-resa? El går det fler hollandsresor?
Trodde nämligen det var främst dressyrinriktat?(ASVH´s alltså)

Då går det nog flera Hollandsresor, jag hörde nån annan som också trodde det var dressyr.

Denna är det VDL i Sverige som ordnar (genom Munka-Ljungby ridklubb) och går av stapeln den 5-7 november. Besök på VDL + ngn mer större uppfödare.

Har länge velat åka till VDL men antar att det är försent att anmäla sig?
en sådan kort resa borde gå att klämma in tycker jag tål att funderas på

Ah! Den hade jag helt missat!
Tack för länk o info!

Hade jag bara legat lite bättre till ekonomiskt hade jag absolut åkt, men kört för min del så länge jag inte får någon såld...

Åh jag hade gärna åkt med :laugh: men tror att det blir svårt att ha med sig en liten grabb på 8 månader.. och det blir lite svårt att lämna honom hemma oxå.. Attans oxå! får hoppas på att det blir en resa till VDL nästa år med :)

Ska vi åka du och jag med våra små? Så får ingen sova plus att de får lite udda underhållning på bussen? Suck och pust. Jag hade också tyckt det varit intressant! :)

Ska vi åka du och jag med våra små? Så får ingen sova plus att de får lite udda underhållning på bussen? Suck och pust. Jag hade också tyckt det varit intressant! :)

Klart Ni ska med :-)! Det finns väl gott om barnvakter på bussen, jag kan hjälpa till lite :)

Ska bli kul att åka, och som sagt, det finns tydligen ett fåtal platser kvar... Tycker inte alls att 2995:- är dyrt med tanke på det man får!

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 714
Senast: astronaut
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
831
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Adoptivhund vägrar gå ut