Vaxproppar = Ett måste?

Sv: Vaxproppar = Ett måste?

Hehe, nä, inget föl än inte och man börjar ju misströsta lite smått, men försöker att hålla leendet uppe, hehe. Hur det står till just nu, kan ni läsa i mitt senaste meddelande på Väntans tider del 2 :D

Förändringar... hm. Skulle väl i så fall vara att Prydi är himla surig av sig. Odinn, valacken hon går med, får inte gå nära och definitivt inte när vi är i närheten, då skriiiker hon och de står med bakdelarna mot varandra och trycker åt varsitt håll. Hur att odinn inte är nån slagskämpe, han ger sig alltid direkt. Sen känns juvret mer spänt också. Men jag känner inga bäckenband som släppt :/ Än...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
55 219
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 941
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka