Betäckningar 2023 och föl 2024

Har köpt en fölunge född -24 😍 hon heter också Mini. 🥰

img_9909-webp.155513
Grattis! Vad kul!! Berätta mera!
Vilken vacker fölunge du fått.
 
Senast ändrad:
Jag är så nöjd med min gosse. Jag kunde inte fått en trevligare fölunge. :heart

Han accepterar det mesta och än så länge väldigt lätt att hantera i snart sagt alla möjliga situationer.

Hans mamma är tuff emot honom och han får inte äta som han vill, och om han ligger och drar sig i boxen så kan hon puffa upp honom ganska omilt.

Men han har fått en extramamma i vår irish cob. Han hänger ofta med henne och hon är alltid så snäll så snäll...
 
Grattis! Vad kul!! Berätta mera!
Vilken vacker fölunge du fått.
Ett sto efter Zucchero (Zafferano-Ampere) som verkar jättetrevlig! Hon går kvar hos uppfödaren tills början av mars så det är lång väntan…
Visad på fölbedömning med fina omdömen och poäng. Tror inte hon blir så jättestor vilket passar mig perfekt, max 165 om jag får önska 😁

Förhoppningsvis en blivande bästa kompis och tävlingskamrat 😍 ska hälsa på henne igen i december, står 2h från mig.
 
Ja min lilla loppa växer och frodas men hon gillar inte människor 😅. För övrigt har hon varit snäll med avmaskning och liknande hon har bara inget behov av att umgås med människor, men det släpper väl hennes mamma är världens socialaste och snällaste så hade hoppats att det skulle prägla även den här precis som hennes systrar.


IMG_20241019_171109.webp
 
Ett sto efter Zucchero (Zafferano-Ampere) som verkar jättetrevlig! Hon går kvar hos uppfödaren tills början av mars så det är lång väntan…
Visad på fölbedömning med fina omdömen och poäng. Tror inte hon blir så jättestor vilket passar mig perfekt, max 165 om jag får önska 😁

Förhoppningsvis en blivande bästa kompis och tävlingskamrat 😍 ska hälsa på henne igen i december, står 2h från mig.
Åh vad kul! Zucchero är jättefin! Vad har hon för mamma?
Grattis igen!

Vilken lång väntan...

Det blir spännande att följa er. 😀
 
Ja min lilla loppa växer och frodas men hon gillar inte människor 😅. För övrigt har hon varit snäll med avmaskning och liknande hon har bara inget behov av att umgås med människor, men det släpper väl hennes mamma är världens socialaste och snällaste så hade hoppats att det skulle prägla även den här precis som hennes systrar.


Visa bifogad fil 155592
Vad lustigt! Har inte ditt sto får sociala föl förut?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp