växjöryttare som ska till vedema

panzy

Trådstartare
hurdags åker ni som ska rida 50CR? åker ni dagen innan eller hur gör ni? när räknar ni med att vara på plats om ni åker på morgonen?

ska åka från Ljungby =)

Sv: växjöryttare som ska till vedema

Jag kan inte tänka mig annat än att alla från växjö-trakten åker enbart för dagen. Det är ju inte särskilt långt 10-12 mil. Det tar väl två timmar att åka och då har man nog god marginal.

vi räknar med att vara lastade och startklara kl 04,00 ungefär, så har man lite marginal om man kör vilse eller nåt annat "trevligt"....

04??? ska du rida 8milaren då eller??

hur sent är det absolut senaste man kan komma? räcker det om man är på plats 7.30? vet. besiktningen är ju senast 8.00

vi har en ganska svårlastad häst, så förmodligen behöver vi all tid vi kan få :smirk: ..... räknar med att vara framme mellan 6-7 nångång.

jag åker nog vid femtiden hade jag tänkt... haha har inte berättat för min kille att vi då måste vara i stallet strax innan 4.00...:angel:

ok. det förklarar ju saken.

har själv väldigt lättlastad häst + att vi kör E:4 an en bit så vi har pratat om att köra 5.30, (tillräckligt tidigt enligt pappa som ska köra och är morgontrött...) räknar dock med att pållen snabbt lugnar ner sig på tävlingsplatsen och inte behöver tid till att kolla in allt...

Liknande trådar

Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 114
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 146
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka