Växjö 2-4/11

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 3 163
Sv: Växjö 2-4/11

Utställning?
Vart då?

Kanske kan komma o kika iaf:D

(Får man ha med sig hund om man bara ska titta? //min svärmor)

Jag ska dit med min dvärgpinscher på lördagen, klass valp 6-9 månader. :)

Japp :)
Försöker lista ut om man får ta med besökande hundar inomhus, tänkte dra med Rexi isåfall:)

Enligt hemsidan får man ta med besökande hundar så länge man har vaccinatonsintyg, men undrar om det gäller inomhus:D

åhh vad roligt:)

Mamma var oxå lite osäker ifall man fick ta med besökande hundar eller ej. Men hon sa att vi får hem ett PM och där kommer det att stå ifall man få ta med besökande hundar eller ej. Jag kan ju skicka ett PM till dig då:idea:

Jag ska dit på fredagen och ställa den yngsta flatten.

Nån mer som ska på fredagen?

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 001
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
404
Hundhälsa Har 2 hundar med dåliga tänder, de är 14 och 11 år. Vi fixade tänderna i feb i år och de är redan lika mycket tandsten igen och några... 2
Svar
27
· Visningar
2 153
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
925
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Räcker garnet?
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Bojkott av butiker

Hund, Katt, Andra Djur