Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna har jag också, men det har varit seriöst de sämsta skorna jag någonsin lagt pengar på skulle reklamera, men då jag beställde på nätet var problemet att jag inte kunde vara utan skor den tiden det skulle ta.. Så har fortsatt att använda dom ändå. Tycker att de är varma och sömmarna började släppa nästan omgående, läcker mao som såll, men det kan ju förstås vara att just mina är ett måndagsexemplar
Mina är köpta 2016, de har röda detaljer till skillnad från dom på bilden, men modellen heter likadant..Mina är som sagt en äldre modell, troligen från våren 2014. Min man köpte sina 2015. Skorna används flitigt och vi är nöjda båda två. Så olika det kan vara...
Är det de som bara finns i typ lila? Tror att jag kikat på dem och tyckt att de ser riktigt trevliga ut, får kanske bli inköp till vårenMina senaste är Salomon Ultra Mid GTX, finns på XXL. Riktigt sköna och har hållit tätt hittills (inkl norrländsk blötmyr). De har vandringsskor i samma modell också om du inte vill ha en full känga. Jag rekommenderar att du kollar på XXL, de har bra priser och utbud samt kunnig personal.
Är det de som bara finns i typ lila? Tror att jag kikat på dem och tyckt att de ser riktigt trevliga ut, får kanske bli inköp till våren
Ariat har en mer "friluftsmodell" som inte är renodlad ridsko. Ändå givetvis avsedd även för stall och där är ju både blött och geggigt. Ska ju sitta väldigt bra på foten, vara sköna att gå i när man väl gått in dem. Jag har tyvärr för små fötter för att testa själv, så tipset är högst teoretiskt.
Jag är inte ute efter en stallsko dock.
Mina favoriter vid blött och kladdigt underlag är Jacson´s gummiboots.
Har lagt i en extra termosula (limat fast) och vips hade jag ett par favoritskor som åker på både på hundpromenader och i stallet vid blött och geggigt väder
Utan sula tyckte jag inte de fungerade alls men med den extra sulan blev de bra.Jag har tittat på sånna, men är osäker på om den är tillräckligt fotriktig för mina fossingar.
Vad är det för skillnad på walking, hiking och vandring?