Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
får man fråga var du bor isåna fall. min faster som bor i stockholm kan då inte hitta några iglas här i västerås har jag inte häller sätt några men så har jag int varit inne i alla djuraffärer men kan väl höst missat 3 affärer som då ligger på ställen jag inte kan ta mig till.Lejonflickan skrev:Det finns väl i varenda djuraffär?
Fast skruvmojen är ju ändå i plast vad jag vet?
Tican skrev:Hur kommer dom åt att tugga på flaskan? Den är ju utanför buren? Och när dom är ute är det ju bara att hålla dom på avstånd?
tror det är så att de lyckats komma åt flaskorna genom gallret en råttnos når långtTican skrev:Hur kommer dom åt att tugga på flaskan? Den är ju utanför buren? Och när dom är ute är det ju bara att hålla dom på avstånd?
Amania skrev:får man fråga var du bor isåna fall. min faster som bor i stockholm kan då inte hitta några iglas här i västerås har jag inte häller sätt några men så har jag int varit inne i alla djuraffärer men kan väl höst missat 3 affärer som då ligger på ställen jag inte kan ta mig till.
gul_zebra skrev:Folie är smaskens!