Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
indyhope skrev:Årets sensation?!
Vilket lopp den märren gjorde igår!
Man tror ju knappt att det är sant fast man har sett det.
Tippar starkt på att kretsen runt henne inte kommer att avstå Elitloppet för att sätta henne i avel istället..
Montéryttare skrev:Fy vad kul med en riktig super-märr igen... i samma klass som Ina Scot, och Queen L.
solros skrev:Hon har varit mycket bra men jag tycker inte att hon går att jämföra med Queen L. och Ina Scot... De var hästar som var absolut kulltopp som unghästar och som sedan gick vidare och blev världstjärnor.
Hon är väl 10-15 miljoner efter i startprissumma? Jag menar inte alls att förringa hennes insatser men hon har en bit kvar till deras klass.
Montéryttare skrev:Visst, absolut!!
Men men, världens snabbaste monté häst på medel dist är väl inte så illa
solros skrev:Nej, det är väldigt bra!
för Jarmo Niskanen, det är ju han som har gjort hästen så bra som hon är nu. När hon var i Sverige i höstas kunde man inte tro att hon skulle vinna Grand Criterium de Vitesse, efter en månad i Frankrike så radar hon upp segrar…
Najtan Tabac skrev:Jag äter upp min hästs sele om Daylight blir betäckt.
solros skrev:Det ska vi komma ihåg...
solros skrev:Jag tror inte heller att hon betäcks, vem skulle göra det i samma situation? Men om det ändå skulle bli så…
...så tror jag sele är svårtuggat… Läder eller syntet?
PiperGarden skrev:"hon känns helt perfekt i skritt!"
PiperGarden skrev:
Såg inte loppet (var på åby med starthäst och stod och selade när det visades...) men har fått det berättat! Aldrig att man trodde det i höstas!
förresten tycker jag den bästa kommentaren var Niskanens när dom frågade hur hon kändes inför starten- "hon känns helt perfekt i skritt!"
>Najtan Tabac: Hoppas verkligen inte du behöver tugga i dig den där selen, men annars är den säkert god med lite ketchup på!