Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sasse saknar jag iallafall?
Sasse, va?
Röstade inte Sasse eller har jag missat henne?
Sasse röstade inte, eller i så fall har jag också missat henne. Men det tror jag inte att jag har. Inte ens i mitt trögfattade tillstånd.
Troligen för att det inte ska vara så lätt att koppla ihop dem med deras vanliga nick.För övrigt verkar flera av de nya nicken vara jag vet inte vad riktigt men "huggiga" på nått sätt som inte så många av "ordinarie" brukar vara på samma sätt. Jag undrar vad det kommer sig.
Kl 21 eller lite tidigare lär jag knappast vara tillgänglig/inloggad i morgon, men jag får försöka få ihop någon röst runt 17 eller så. Ibland får man bara släppa taget och se i efterhand vad som hänt.
Vilka skriver svamligt tycker du?
Siarens lärling. Svamligt kanske är fel ord men otydligt snarare. Och ett annat nick som märker ord fast jag aldrig märkt av att någon brukar göra det i vanliga fall.
Jag skrev snabba kommentarer om vad jag reagerade på när jag läste igenom tråden. Du och Niyama ifrågasatte. Om det var för att ni låtsades inte förstå eller jag uttryckt mig otydligt vet jag inte just nu. Sedan blev diskussionen större än misstanken var men sånt händer ibland. Om jag i mitt första inlägg verkade som att jag var säker var det inte meningen. Det var en snabb tanke efter att ha läst igenom tråden. Så du har väl rätt i att det egentligen inte spelade någon roll att du hade fel. Men så tycker jag inte att första inlägget visar att jag tycker att det spelar så stor roll heller. Jag ifrågasatte om du läser glömmerallts inlägg. Och varför du inte gör det om du inte gör det.