Varulvslekspecial i storskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekspecial i storskogen

Sasse saknar jag iallafall?

Röstade inte Sasse eller har jag missat henne?

Sasse röstade inte, eller i så fall har jag också missat henne. Men det tror jag inte att jag har. Inte ens i mitt trögfattade tillstånd.

Det är korrekt uppfattat att Sasse inte röstade. :)

Passar det med deadline 21.00 i morgon också?

Precis som jag skrivit flera gånger tidigare i tråden handlade det om att du utelämnade att bumpo skrivit redan på morgonen att hon inte skulle ha tid för leken idag, som jag tagit upp några inlägg innan din röst på bumpo, i en kommentar mot Myrtens inlägg. Du ignorerar dock inte detta vilket gjorde att jag misstänkte dig mest. Och nu kanske jag inte skrev ut det i tråden (korkat! men mycket att göra på jobbet och det var precis innan DL) fick HGLs röst på dig, som var såpass underligt motiverad mig att tänka att det kunde vara en lätt röst på en klumpig god, typ. Nu var ju HGL inte ond så nu vet jag att det inte var så, men därför vägde misstanken på henne över den på dig. :)

Ok då är jag med :) (tror jag). Trist när goda skriver så svamligt och man vet inte vad man ska tro. För övrigt verkar flera av de nya nicken vara jag vet inte vad riktigt men "huggiga" på nått sätt som inte så många av "ordinarie" brukar vara på samma sätt. Jag undrar vad det kommer sig.

Glömmer allt: 21:00 funkar för mig med.

Kl 21 eller lite tidigare lär jag knappast vara tillgänglig/inloggad i morgon, men jag får försöka få ihop någon röst runt 17 eller så. Ibland får man bara släppa taget och se i efterhand vad som hänt. :)

Jag skrev snabba kommentarer om vad jag reagerade på när jag läste igenom tråden. Du och Niyama ifrågasatte. Om det var för att ni låtsades inte förstå eller jag uttryckt mig otydligt vet jag inte just nu. Sedan blev diskussionen större än misstanken var men sånt händer ibland. Om jag i mitt första inlägg verkade som att jag var säker var det inte meningen. Det var en snabb tanke efter att ha läst igenom tråden. Så du har väl rätt i att det egentligen inte spelade någon roll att du hade fel. Men så tycker jag inte att första inlägget visar att jag tycker att det spelar så stor roll heller. Jag ifrågasatte om du läser glömmerallts inlägg. Och varför du inte gör det om du inte gör det.

*KL*

Hemma med halsont. Började skumläsa leken, men orkar inte teoria.

Jag går och lägger mig. Återkommer imorgon och utlovar bättre aktivitet då.

För övrigt verkar flera av de nya nicken vara jag vet inte vad riktigt men "huggiga" på nått sätt som inte så många av "ordinarie" brukar vara på samma sätt. Jag undrar vad det kommer sig.
Troligen för att det inte ska vara så lätt att koppla ihop dem med deras vanliga nick.

Angående slim_shady så får jag kraftiga vibbar av en annan bukemedlem men den personen deltar in i lekarna. Nu är frågan hur jag ska få den personen ur huvudet och kunna spela med s_s

Tack, men från kl 09 lär jag vara upptagen på annat håll... :) Men lever jag (i leken, ja kanske bäst att reservera sig med IRL också) till helgen, så ska jag försöka köra på lite mer aktivt då!

Siarens lärling. Svamligt kanske är fel ord men otydligt snarare. Och ett annat nick som märker ord fast jag aldrig märkt av att någon brukar göra det i vanliga fall.

Med risk för att märka ord igen, var det kanske spionens lärling som avsågs med kommentaren "goda skriver så svamligt"? :)

Senast ändrad:

Jag skrev snabba kommentarer om vad jag reagerade på när jag läste igenom tråden. Du och Niyama ifrågasatte. Om det var för att ni låtsades inte förstå eller jag uttryckt mig otydligt vet jag inte just nu. Sedan blev diskussionen större än misstanken var men sånt händer ibland. Om jag i mitt första inlägg verkade som att jag var säker var det inte meningen. Det var en snabb tanke efter att ha läst igenom tråden. Så du har väl rätt i att det egentligen inte spelade någon roll att du hade fel. Men så tycker jag inte att första inlägget visar att jag tycker att det spelar så stor roll heller. Jag ifrågasatte om du läser glömmerallts inlägg. Och varför du inte gör det om du inte gör det.

Äsch, nu lät du plötsligt vettig :p. Ja jag kunde inte alls förstå att diskussionen blev så stor, eller snarare varför du tyckte att det var så viktigt. Jag tycker dock fortfarande att det var lite "märka ord" och onödigt, och att alla dina första inlägg hade karakteristiken av att hugga snarare än att tänka. Dock så kan väl det vara ett symptom av att du har ett annat nick som du kanske har teoriat bra med - inget av andranicken utmärker sig ju särskilt på teorifronten. Jag borde nog läsa igenom dina inlägg lite bättre, men jag är för trött nu. Hoppas att jag hinner imorgon - flaggar dock för lite lägre aktivitet imorgon än idag då jag har lite inplanerat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka