Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Sasse, va?
Det saknas någon?
Sasse, va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det saknas någon?
Nej det gör henne inte till ulv, däremot känns inte det mellanspelet ok - att kalla Hitler passé är inte ulvaktigt däremot ger hela den konversationen mig en dålig känsla. Sedan tycker jag inte att övriga diskussioner idag kan säga mig att någon är ond och då väljer jag att rösta på det som står ut mest för mig idag och det är detta.
Det var inte alls vad du skrev? Du skrev att det var i princip uteslutet att LL gjort så, en åsikt jag definitivt håller med om.
Nu är du mest skum eftersom du gör om meningar av både dig själv och vira. Därför: Slim_Shady röstar på Niyama
Jag ska inte vara med inte vara med i lekar med så här många deltagare då det blir "over flow" i hjärnan.
Jag fattade det som att Vira menade att det inte är sannolikt enligt sannolikhetsläran att alla ulvplatser innehas av de sex nicken, medan jag tycker att det är självklart eftersom LL skrivit att det är fem platser. Att sex nick har fått fem roller är inte osannolikt, det är omöjligt. Så där tycker jag att skillnaden är stor.
Okej jag ska försöka tänka på det till nästa gång . Just nu är jag lite seg med allt.
Shaggy: var det inte Vira som trodde att jag alltid åker ut först?
Shaggy: var det inte Vira som trodde att jag alltid åker ut först?
Jag fattade det som att Vira menade att det inte är sannolikt enligt sannolikhetsläran att alla ulvplatser innehas av de sex nicken, medan jag tycker att det är självklart eftersom LL skrivit att det är fem platser. Att sex nick har fått fem roller är inte osannolikt, det är omöjligt. Så där tycker jag att skillnaden är stor.
Om du inte teoriat mot HGL förut, typ när du skickade din röst, är ett tips att snabbt skicka in en motivering, annars är det inte säkert att rösten gäller.
Edit: Fast det verkar inte stå i reglerna att röster måste motiveras, så det kanske inte behövs.
Fast LL skrev ju sex onda, varav en ond siare. Jag förstår inte varför du märker ord så mycket. Och din röst på mig begriper jag inte alls. Jag har väldigt svårt att tro att du verkligen tror att jag är ond. Men jag förstår inte heller varför du skulle spela så här som ond.
Jag måste bara fråga varför misstänker du mig mest och varför röstade du då inte på mig?Alltså jag själv misstänker ju Karamellen mest så jag klagar inte så, men jag fattar ingenting? Varför är du PK? Vad är det i utbytet om SS som du finner misstänksamt? På vilket sätt tyder det på att Karamellen är ond?