Varulvslekspecial i storskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekspecial i storskogen

Vem har sagt något om korkad? Jag hade missat den rösten, men var annars bergis på att HGL/Karamelldrottningen. Men annars glömmerallt, vem tillhörde HGL?

Men va? Var du det på riktigt? Jag trodde du bara spelade. Det var ju uppenbart att KD hade siat?

Men för i... :p

Och Sasse din spjuver, försökte du LURA mig och säga att du var GOD? :eek: Det var ju jättetaskigt. :p

Gick du på det då? Något litet, litet tvivel till att jag skulle vara ond månne? :p

Jag kan för övrigt avslöja att jag visst stoppade in shaggy på en dublett men det var ju inte meningen att ni skulle förstå så jag skyllde allt på Mammas. :D

Hahaha! Så egentligen hade jag rätt trots allt? :p

Det fattade jag redan när jag skrev att Handduk var den vettigaste av alla dubbelnicken :)

Jag satte ihop dig och Vira med handduk/HGL men hade lite svårt att avgöra vem som var vem. Och länge var jag lite osäker på om Vax kunde vara Myrten trots allt.

Gick du på det då? Något litet, litet tvivel till att jag skulle vara ond månne? :p

Nja, lite mer bevisning brukar jag förstås kräva än att någon påstår att den är god! Men visst var jag i bryderi för att jag tvekade så hårt på Shaggy.... skönt att leken tog slut så man slapp faila i det valet. :D

Här kommer lite info om nätterna

Natt 1
Jägare har Mammas som val

Ulv val: Vira
Ond Siar val: Slim_Shady
God siare val: Myrten
Siarlärlings val: Mammas
Ängel: MrX
Ängellärling: Vira
Häxa: ……
Röstfifflare(föregående dag); Bumpo
Trollkarl(för den kommande dagen): Sasse på MrX

Spion får veta:
Ulv val: Vira
God siare val: Myrten
Ängellärlings val: Vira

Ulvarna får veta:
Ond siares val: Slim_Shady
Ängels lärlings val: Vira

Siarlärling får veta:

Natt 2

Ulv: Niyama
Ond Siare:
God siare : Mammas
Siarlärling: Myrten
Ängellärling:
Häxa: ……
Röstfifflare(föregående dag); Slim_Shady
Trollkarl(för den kommande dagen): mammas att rösta på niyama

Spion Vira får veta
Ulv: Niyama
God siare: Mammas
Trollkarl(för den kommande dagen): mammas att rösta på niyama

Ulvarna får veta:
(iomed att Mammas blev trollad får de den informationen också)

Spionlärling Shaggy får veta:

PGA regelbrott(jag hade lite otydliga regler så det blev lite som jag betäckna som hintar) får ulvarna även veta: + att de får en sia, de valde sia Sasse 1

Tredje Natten
Ulv val: Sasse
Ond Siar val:
God siare val: Sasse
Siarlärlings val: Shaggy
Ängellärling: MrX
Häxa: Mammas
Röstfifflare(föregående dag): Myrten
Trollkarl(för den kommande dagen): Hedinn röstar på MrX

Spion får veta:

Ängellärling: MrX
Röstfifflare(föregående dag): Myrten
Trollkarl(för den kommande dagen): Hedinn att rösta på MrX

Ulv får veta
Häxa: mammas
Ängelärling MrX

Lärling får veta

Jägare väljer (rd) sasse
Fjärde natten:
Ulv: MrX
Ond Siare:(( Hedinn) (paddi) shaggy
God siare: Sasse
Siarlärling: Sasse
Häxa:
Trollkarl: Hedinn att rösta på Vax

Vira spion får veta
Ulv: MrX
Ond Siare: Shaggy
God siare(som nu är död): Sasse

Ulvar får veta
Ond Siare: Shaggy
God siare(som nu är död): Sasse
Eftersom hedinn är trollad får de även den infon

Lärling Shaggy får veta:

Natt 5
Sasse siar Hedinn ändrar till lillgrådis
Till nästa deadline så siar jag Hedinn och trollar så att Lillgrådis röstar på Sasse
Ulv: Karamell
Ond Siare: lillgrådis
Siarlärling: Hedinn
Häxa:
Trollkarl (som nu är död därför gäller ej trollningen): Lillgrådis att rösta på Sasse

Vira får veta:
Ond siare: Lillgrådis
Trollkarl( som nu är död därför gäller ej trollningen): Lillgrådis att rösta på Sasse
Ulvar får veta
Siarlärling: Hedinn
Trollkarl( som nu är död därför gäller ej trollningen): Lillgrådis att rösta på Sasse
Shaggy får veta
Ond siare: Lillgrådis

Jag ska lägga in rollerna också, vill ni veta något mer?

På tal om KD så kan du väl tala varför ditt alter ego trollade Hedinn? Jag är så nyfiken. :p
ja när jag väl listat ut att det måste vara två onda av enkelnicken så körde jag med uteslutningsmetoden. Den enda sian som visade på en god var Shaggys. Annars var det ju bara onda. Men tja lite kul att se Hedinn svettas ;) (förlåt Hedinn!). Och sen var jag säker på att bli utröstad så därför ville jag hålla detta nick lite i skymundan. Tänka att folk lägger ihop ett och ett.

Ja typ så.

Haha, måste vara en aning jobbigt att komma in som ond i det läget?

*kl*
Tack alla, och snyggt spelat KD! Själv hade jag ju kunnat spela en aning smartare.
tack! Tycke du spelade bra som alltid :)!

Grymt jobbat, alla goda! Och ett extratack till Karamelldrottningen/Vax (?) som nog räddade min fina statistik av ulvaröstande in i det sista.... :D

Och Sasse din spjuver, försökte du LURA mig och säga att du var GOD? :eek: Det var ju jättetaskigt. :p

Men all heder även åt ulvarna som fick ett jäkla oflyt från starten, och inte minst åt de tappra som jobbade på i motvinden hela vägen in i mål.

Och givetvis tack till lekledaren för att du stått ut med lite dumma frågor från en slö häxa och orkat hålla rätt på alla roller och nick....!
jag måste säga att jag verkligen gillade ditt statistikinlägg. Så klockren :D!

Ulvar: Mammas, Hedinn, Slim_shady, Myrten, RainbowDash
Ond siare: Bumpo
Siare:8 Mr X
Siarlärling: 15 Vax
Ängel 10 Niyama
Ängellärling sasse
Häxa Lillgrådis
Jägare: Handduk
Röstfifflare Paddington
Spion 16 Vira
Trollkarl Karamell
Välsignad spionlärling holly, shaggy

För övrigt är jag enormt tacksam mot ängelns lärling som räddade mig första natten! Vad är det MED ulvskrällena och att äta mig först? :mad:.

ja när jag väl listat ut att det måste vara två onda av enkelnicken så körde jag med uteslutningsmetoden. Den enda sian som visade på en god var Shaggys. Annars var det ju bara onda. Men tja lite kul att se Hedinn svettas ;) (förlåt Hedinn!). Och sen var jag säker på att bli utröstad så därför ville jag hålla detta nick lite i skymundan. Tänka att folk lägger ihop ett och ett.

Fast Shaggy siade du i samband med att du trollade Hedinn första gången så du kunde ju inte veta att hon var god då(jag gjorde förresten ett misstag och råkade skriva shaggys roll till vax)

Varför siade du Sasse 1 att rösta på MrX? Det är jag också nyfiken på. :p

Här är dubbelnicken

Myrten RD
Niyama MrX
Paddington, dubbelnick HollyGoLightly
Vira dubbelnick Handduk
karamell dubbelnick Vax
Mammas slim

Förövrigt, detta regelbrottet. Var det JAG som gjorde något eller goda sidan?

Det där förvirrade mig rätt rejält, för jag trodde att du bara skulle säga att Hedinn var ond om det var du som var trollkarlen :p. Jag fick ju i min spioninfo att Hedinn var trollad. I stället kopplade jag ihop trollkarlen med Shaggy, eftersom Shaggy också var snabb med att tro att Hedinn var förtrollad.

Måste kännas kul att vara så populär :p

Anledningen till att jag valde Myrten var faktiskt inte att det var Myrten utan att jag ville välja en med dubbelnick för att få svar på två deltagare. Och Myrten var den enda vars dubbelnick jag hade en aning om vilket det kunde vara.

Men för i... :p

Hahaha! Så egentligen hade jag rätt trots allt? :p

Jo rätt hade du i sak och jag som tyckte jag var så smart och lyckades lura er där:rofl: tydligen inte :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka