Varulvslekspecial i storskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekspecial i storskogen

Uppdatering
Byborna lynchar Hedinn och därmed den sista varulven så spionen Vira, jägaren Handduk, siarlärlingen Vax, röstfifflaren Paddington och den välsignade spionlärlingen Shaggy och häxan Lillgrådis firade glatt natten lång. Någon som däremot inte var så munter var den onda siaren Sasse muttrade för sig själv att de där ulvarna var opålitliga typer som inte ens klarade av att käka upp några bybor…

Grattis goda och tack alla deltagare för att ni stått ut med mig. :p

Men sluta då! :p

Jag har verkligen ingen aning om vem det skulle vara. Har ingen känsla för det alls. När leken är slut hoppas jag att JAG hade rätt om att HGL - Karamellen, så inte min stolthet blir alltför skadad :p

Stolthet hit och stolthet dit. Jag har svårt att tro att KD skulle rösta på sig själv så där första dagen. Verkar inte fullt så korkad.

Stolthet hit och stolthet dit. Jag har svårt att tro att KD skulle rösta på sig själv så där första dagen. Verkar inte fullt så korkad.

På tal om KD så kan du väl tala varför ditt alter ego trollade Hedinn? Jag är så nyfiken. :p

Eller spela ett bättre spel så man hade någon chans i världen att kunna hjälpa dom! Nu blev det ju bara fritt fall :p

Haha, måste vara en aning jobbigt att komma in som ond i det läget?

*kl*
Tack alla, och snyggt spelat KD! Själv hade jag ju kunnat spela en aning smartare.

Vem har sagt något om korkad? Jag hade missat den rösten, men var annars bergis på att HGL/Karamelldrottningen. Men annars glömmerallt, vem tillhörde HGL?

Jag tackar också för att ha haft något att läsa om dagarna :D

Men jag är galet nyfiken på vem som är vem av dubbelnicken :bump::bump:

Grymt jobbat, alla goda! Och ett extratack till Karamelldrottningen/Vax (?) som nog räddade min fina statistik av ulvaröstande in i det sista.... :D

Och Sasse din spjuver, försökte du LURA mig och säga att du var GOD? :eek: Det var ju jättetaskigt. :p

Men all heder även åt ulvarna som fick ett jäkla oflyt från starten, och inte minst åt de tappra som jobbade på i motvinden hela vägen in i mål.

Och givetvis tack till lekledaren för att du stått ut med lite dumma frågor från en slö häxa och orkat hålla rätt på alla roller och nick....!

Eller spela ett bättre spel så man hade någon chans i världen att kunna hjälpa dom! Nu blev det ju bara fritt fall :p

Du kämpade i varje fall tappert i motvinden så jag belönade dig med att du fick överleva. ;)

Jag kan för övrigt avslöja att jag visst stoppade in shaggy på en dublett men det var ju inte meningen att ni skulle förstå så jag skyllde allt på Mammas. :D

...och lilla jag har följt lekens sista dagar med stor behållning !

Nu vill jag snart leka igen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

• Tvättstugedrama