Varulvslekspecial i storskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekspecial i storskogen

Jo fast hon började ju trolla hedinn redan före hon visste hedinn var ond en lite obegripligt och genialt på samma gång tyckte jag när jag följde det bakom kulisserna. Men riskfullt, att trolla så röster hamnade på siaren. :nailbiting:

Ja men tror KD är lite sån... Obegripligt genial och en skvätt knäpp.

;)

Jag var lite imponerad av dig där, jag tror för övrigt att det skyddet var rätt avgörande för att de goda vann så lätt. Utan spionen hade det nog blivit mycket svårare. spioninfon hjälpte ju Handduk att göra jägar val också. :)

Ja, det måste det ha varit. Spionen är ju rätt bra att ha kvar.

Bybo är ju tråkigaste rollen att få O_o

Ett tag tyckte jag den rollen var ganska bra att få för jag hade en period när jag som god specialroll hade ovanan att rösta ut andra goda specialare på löpande band...men jag har bättrat mig lite. :D

Jag tycker ulv är tråkigast generellt tror jag, men ibland är det riktigt skoj det också. :)

Ja, det måste det ha varit. Spionen är ju rätt bra att ha kvar.

själv var jag verkligen osäker på om jag skulle begå självmord det första jag gjorde i leken just för att jag var spionlärling - men insåg tidigt att jag aldrig skulle orka/hinna ha igång två nick så det var lika bra att spela bort det ena på en gång. Hade jag spelat så korkat m detta nick hade ni ju garanterat undrat om jag blivit knäpp :p

Hoppsan! Tittade just på inläggsstatistiken... Vad hände där liksom? :angel:

Ulvrollen måste ju vara den roligaste rollen. Om man inte blir siad :p Och om man lyckas lura, helst grundlura. Hur kul som helst!

Ulvrollen måste ju vara den roligaste rollen. Om man inte blir siad :p Och om man lyckas lura, helst grundlura. Hur kul som helst!

Ja! Fast nu har jag börjat gilla att ha goda specialroller också, innan fortsatte jag mest med lekarna i hopp om att bli ond igen :D

Hoppsan! Tittade just på inläggsstatistiken... Vad hände där liksom? :angel:

Du hade ju två roller under lekn så det är ju bara logiskt att du har flest inlägg:idea::angel:

Du får föresten säga ifrån om du tar illa upp när jag driver lite med dig om att du skriver mycket:o jag kanske blir lite hård i tonen ibland? Men jag tycker det är så himla skönt att inte vara ensam om att pladdra mycket.:)

Ulvrollen är kul ibland som när jag föreslog att vi skulle försöka äta oss själva i den där leken Myrten lurade alla( vi utgick från att eremiten skulle agera) Vira hade ju genialiskt(nåja kan ha varit jag som var korkad jag tyckte ju vi skulle välja att käka vira men som tur var påpekade myrten att det var bättre vi valde henne):p ) påpekat att spionen skulle se vem vi käkat så det var bra läge att luras :D Den leken spelade jag ändå rätt dålig själv :p

själv var jag verkligen osäker på om jag skulle begå självmord det första jag gjorde i leken just för att jag var spionlärling - men insåg tidigt att jag aldrig skulle orka/hinna ha igång två nick så det var lika bra att spela bort det ena på en gång. Hade jag spelat så korkat m detta nick hade ni ju garanterat undrat om jag blivit knäpp :p

Jag kan avslöja att jag undrade vad du höll på med när du röstade på dig själv, jag hade förstått om en ond hade gjort men inte en god, du gjorde mig snurrig och fundersam där. :p

Du får föresten säga ifrån om du tar illa upp när jag driver lite med dig om att du skriver mycket:o jag kanske blir lite hård i tonen ibland? Men jag tycker det är så himla skönt att inte vara ensam om att pladdra mycket.:)

Ulvrollen är kul ibland som när jag föreslog att vi skulle försöka äta oss själva i den där leken Myrten lurade alla( vi utgick från att eremiten skulle agera) Vira hade ju genialiskt(nåja kan ha varit jag som var korkad jag tyckte ju vi skulle välja att käka vira men som tur var påpekade myrten att det var bättre vi valde henne):p ) påpekat att spionen skulle se vem vi käkat så det var bra läge att luras :D Den leken spelade jag ändå rätt dålig själv :p

Varför skulle jag ta illa upp över att du driver med mig? Jag gör ju samma sak mot dig? :p

Jag var ju inte med i den leken, och läste inte den heller. Men - på vad sätt lurade Myrten alla om ni valde att äta henne?

Jag hade en diskussion med Myrten med MrX-nicket. Sen råkade jag svara henne med Niyama-nicket (hade niyama inloggad i ena webbläsaren och mrx i andra). Men jag såg ju det direkt när jag postat, och insåg att även om jag raderar så syns ju vilket inlägg jag svarat på. Niyama-nicket hade jag inte skrivit med än den dagen så jag ändrade kvickt till typ *kl* nu är jag här och ska läsa igenom!

Jag kan avslöja att jag undrade vad du höll på med när du röstade på dig själv, jag hade förstått om en ond hade gjort men inte en god, du gjorde mig snurrig och fundersam där. :p

förstår att det måste sett otroligt korkat ut - men för mig var det att välja mellan att endera se till att bli av med ena nicket snabbt eller hoppa av leken helt (vilket jag var nära att göra). Var inte riktigt rätt vecka för ulvlek..

Varför skulle jag ta illa upp över att du driver med mig? Jag gör ju samma sak mot dig? :p

Jag var ju inte med i den leken, och läste inte den heller. Men - på vad sätt lurade Myrten alla om ni valde att äta henne?

Vi gissade att eremiten skulle hindra käk, men eftersom vi hade en spion med i leken skulle denne se vem det var vi valde att käka. Alltså valde vi Myrten som var i lyan, vilket fick spionen att godförklara henne. Det var också det vi vann på på slutet, eftersom det bara var Myrten, spionen och en till god kvar. Jag är så glad att jag var i lyan i den leken! :D

För övrigt undrar jag nu bara om artistnamnet Slim_Shady var en referens till Eminem såsom "M & M" såsom "Mammas (och Myrten)", eller om det var min fantasi som skenade iväg för långt där?

Det var jag som var den stackars lurade spionen. I min första lek.
Kunde verkligen inte föreställa mig att lyan skulle vara så himla fräcka och säkra på att eremiten skulle agera. Men nu vet jag bättre - och dessutom VEM som låg bakom hela den ondsinta idén

Sorry :angel:

Du får skriva upp dig i nästa lek och försöka där istället :p

Nu tror jag att jag måste prioritera studierna ett tag, så det får nog vänta till om några lekar :p. Kanske nästa dubbelnickslek, för det här tyckte jag var riktigt kul även om det var lite trist att onda inte hade någon chans!

Nu tror jag att jag måste prioritera studierna ett tag, så det får nog vänta till om några lekar :p. Kanske nästa dubbelnickslek, för det här tyckte jag var riktigt kul även om det var lite trist att onda inte hade någon chans!

Lägger man ihop dina nick har de betydligt fler inlägg än Sasse;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka