Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Tråden är inte låst än
Lägger man ihop dina nick har de betydligt fler inlägg än Sasse
Tråden är inte låst än
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger man ihop dina nick har de betydligt fler inlägg än Sasse
Wow smart spelat Karamellen
Jag hade en diskussion med Myrten med MrX-nicket. Sen råkade jag svara henne med Niyama-nicket (hade niyama inloggad i ena webbläsaren och mrx i andra). Men jag såg ju det direkt när jag postat, och insåg att även om jag raderar så syns ju vilket inlägg jag svarat på. Niyama-nicket hade jag inte skrivit med än den dagen så jag ändrade kvickt till typ *kl* nu är jag här och ska läsa igenom!
Jag funderar dock på om jag ska fortsätta spela just nu. Det börjar bli trist att bli misstänkt pga sena röster. Jag får antingen rösta typ kl 18 när ingen egentligen skrivit något sedan förra deadline eller precis före deadline eftersom jag ofta kommer hem rätt sent från stallet och gärna vill skumma igenom det som skrivits innan jag lägger min röst.
Det var jag som var den stackars lurade spionen. I min första lek.
Kunde verkligen inte föreställa mig att lyan skulle vara så himla fräcka och säkra på att eremiten skulle agera. Men nu vet jag bättre - och dessutom VEM som låg bakom hela den ondsinta idén
Jag funderar dock på om jag ska fortsätta spela just nu. Det börjar bli trist att bli misstänkt pga sena röster. Jag får antingen rösta typ kl 18 när ingen egentligen skrivit något sedan förra deadline eller precis före deadline eftersom jag ofta kommer hem rätt sent från stallet och gärna vill skumma igenom det som skrivits innan jag lägger min röst.
Tråden är inte låst än
Det är bra attt du tål att jag driver lite med dig för då kan jag ju ta upp att det är lite komiskt att du var den som hade svårast att förstå din roll Men jag hjälpte nog på förvirringen rätt mycket med mina genialisska( ) förklaringar
Jasså! Missade det tror ingen annan märke heller. Men MrX var som du ändå på nått sätt. Lustigt att man kan känna igen folk på hur de skriver bara .
Jag hoppas kommentaren blev begriplig nu. Det var så uppenbart att karamellen visste lite för mycket för att inte vara siare. Jag hade också extrainformation som visade att Mammas fick misstankar på sig när siarlärlingen siat henne. Efter det blev jag godförklarad (var det ingen som observerade det?) när jag blivit siad och Sasse ondförklarad när hon blivit siad. Jag tycker verkligen det var smart att slänga ut trollkarlen i skottgluggen och skydda siaren.
Min röst där jag nämnde trollkarlen var en plojgrej som visst inte gick hem helt och hållet.
Nja det senare har jag ändå klarat mig ganska bra ifrån nu på sistonde. Det är mest så irriterande att i lek efter lek få höra att "Shaggy är ond för hon la en röst 2 min före deadline". Idag när jag röstade tidigt så var inte det bra det heller, fast motiveringen var kanske liiite långsökt
Haha what? Vad menar du med att jag hade svårt att förstå min roll?
Ja, du är ju rätt helylle på att förklara något du också. Jag lyckas inte heller så bra
Så inte nog med att du glömmer saker, du förklarar dåligt också?
Jag hade en diskussion med Myrten med MrX-nicket. Sen råkade jag svara henne med Niyama-nicket (hade niyama inloggad i ena webbläsaren och mrx i andra). Men jag såg ju det direkt när jag postat, och insåg att även om jag raderar så syns ju vilket inlägg jag svarat på. Niyama-nicket hade jag inte skrivit med än den dagen så jag ändrade kvickt till typ *kl* nu är jag här och ska läsa igenom!
Vi gissade att eremiten skulle hindra käk, men eftersom vi hade en spion med i leken skulle denne se vem det var vi valde att käka. Alltså valde vi Myrten som var i lyan, vilket fick spionen att godförklara henne. Det var också det vi vann på på slutet, eftersom det bara var Myrten, spionen och en till god kvar. Jag är så glad att jag var i lyan i den leken!