Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Det var så lite så
Jag minns inte den tid du pratar om, kanske var innan jag började spela t.o.m.? Däremot vet jag att Gravinda hade en lek där det var okej med hintar, hennes lek var dock gigantisk (har för mig att det var mer än 20 personer). Jag tycker det är skillnad när det är en stor och en lite mindre lek. Jag upplevde inte alls att någon följde efter en annan i Gravindas lek, men i senare (och mindre) lekar så har det blivit så.
Det enda man egentligen bara behöver komma ihåg när det är förbud för hintar är att man ska ha teorier bakom varje påstående. Ju bättre underbyggda teorierna är, desto bättre och roligare blir leken för alla parter tycker jag.
Jaha, så det var de som valde. Får väl skälla på dom istället
Här slår Sasse huvudet på spiken och förklarar just vad som var problemet men mycket bättre än vad jag lyckats med. (Tack Sasse )
Jag saknar den ibland den tiden då hintar var tillåtet i lekarna( Jag tyckte det var så skoj när det kom falska siare (speciellt när det var bybor) i en lek tror jag det var tre som sa att de var siare ) men ska det vara förbjudet så ska det vara det också tycker jag.
Sen ska vi inte skälla för mycket på de som gjorde det, mina regler kunde varit tydligare med exempel osv.
Det var så lite så
Jag minns inte den tid du pratar om, kanske var innan jag började spela t.o.m.? Däremot vet jag att Gravinda hade en lek där det var okej med hintar, hennes lek var dock gigantisk (har för mig att det var mer än 20 personer). Jag tycker det är skillnad när det är en stor och en lite mindre lek. Jag upplevde inte alls att någon följde efter en annan i Gravindas lek, men i senare (och mindre) lekar så har det blivit så.
Det enda man egentligen bara behöver komma ihåg när det är förbud för hintar är att man ska ha teorier bakom varje påstående. Ju bättre underbyggda teorierna är, desto bättre och roligare blir leken för alla parter tycker jag.
Jo du kom lite i kläm där men jag tyckte en sia till ulvarna( det var de som valde sia dig inte jag) var det bästa jag kunde göra i det läget eftersom jag inte ville uppmärksamma det i tråden då för hade alla börjat leta efter hintarna.
Jaha, så det var de som valde. Får väl skälla på dom istället