Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara värt att notera att LB:0 är borttaget från listan över giltiga tävlingsprogram igen - även om det kanske inte spelar någon praktisk roll för dina planer? (Lite synd tycker jag; jag tyckte det var ett trevligt program.)Ska rida LC:1 och LB:0. Går det vägen kanske vi startar en klubbtävling helgen därpå, LC och LB där med isåfall.
Det kan vara värt att notera att LB:0 är borttaget från listan över giltiga tävlingsprogram igen - även om det kanske inte spelar någon praktisk roll för dina planer? (Lite synd tycker jag; jag tyckte det var ett trevligt program.)
Ah - lurigt!Här i Finland finns det kvar.
Önskar att det fanns fler möjligheter att rida LC:1. Det programmet passar oss bra, lättare galoppdelar i det programmet än i LC:2. Letar efter pay and ride häromkring men inser att det tyvärr inte finns så många.Supernöjd med min fyraåring som gick sin första pay and ride igår. 66,3% i lc:1. Första gången han gör något sådant
Har tur, hemmaklubben ordnar flera stycken och man får välja program. Tog bara det jag trodde var enklast. Det var bara socialträning för honom innan vi ska ut på hoppbanorna (även om det säkert blir någon dressyrstart då och då). Annars passar mkt galopp oss bättre. Hoppstammad med plus för galoppen.Önskar att det fanns fler möjligheter att rida LC:1. Det programmet passar oss bra, lättare galoppdelar i det programmet än i LC:2. Letar efter pay and ride häromkring men inser att det tyvärr inte finns så många.