Kommer från, och har flyttat tillbaka till södra Dalarna Jag valde att komma tillbaka för att jag saknar mamma (), naturen och det lugnare tempot. Efter ca 4,5 år i Kristianstad (pluggade 2 år i Malmö under tiden) så tröttnade jag. Kristianstad är dock fint, men jag föredrar dalarnas skogar Jag hade aldrig valt att bosätta mig i de större städerna, inte heller Landskrona, trots att exet bodde där. Jag tog hellre ett långdistansförhållande än att flytta dit...
Det jag kan sakna på en mindre ort som den jag bor på är kollektivtrafiken och öppettiderna på affären samt uteliv, trots att jag inte särskilt ofta går ut. Det var det bästa med att bo i en mellanstor stad. Det optimala hade vart naturen och "småstaden" som finns här, och kollektivtrafiken från Kristianstad och utelivet från Malmö
Det jag kan sakna på en mindre ort som den jag bor på är kollektivtrafiken och öppettiderna på affären samt uteliv, trots att jag inte särskilt ofta går ut. Det var det bästa med att bo i en mellanstor stad. Det optimala hade vart naturen och "småstaden" som finns här, och kollektivtrafiken från Kristianstad och utelivet från Malmö