Vart testar HAN sig?

Bufera

Trådstartare
Ja, alltså jag hör till ungdom. Men personen det gäller är snart 29 år så lägger tråden här.

Var idag hos barnmorskan och gjorde gynundersökning/skaffa nytt p-medel. Tog även test för könssjukdomar när jag ändå var där.

OM det nu visar sig att jag har en könssjukdom så borde även sambon ha det(?) Han är den ända jag haft, han har 2 innan mig.
Vart går han och testar sig? En vanlig vårdcentral?

:)
 
Sv: Vart testar HAN sig?

Ja, alltså jag hör till ungdom. Men personen det gäller är snart 29 år så lägger tråden här.

Var idag hos barnmorskan och gjorde gynundersökning/skaffa nytt p-medel. Tog även test för könssjukdomar när jag ändå var där.

OM det nu visar sig att jag har en könssjukdom så borde även sambon ha det(?) Han är den ända jag haft, han har 2 innan mig.
Vart går han och testar sig? En vanlig vårdcentral?

:)

Det behöver han inte bekymra sig över. Om du har kommer han att bli kallad. Normalt sett till Hud.
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 409
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 185
Senast: Jahaja
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
933
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp