Vart tar tiden vägen???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mysaan

Trådstartare
:) För ett år sedan vid denna tiden så hoppades jag att tiden skulle gå fort. Låg och väntade på igångsättning. Nu i dag så undrar jag vart tiden tagit vägen. Min älskade lilla skrothög till son fyller 1 år och har blivit så stor. Känns konstigt att inte ha någon ny på väg.

När mina stora fyllt 1 år har vi vetat att en ny väntar på att göra sitt intåg i familjen. Men nu inget. :cry: Ska ju inga fler ha :cry:

Får väl glädjas åt de tre små liven man har. Om 19 dagar blir det kalas igen för då fyller min stora lilla 4 år.

Sv: Vart tar tiden vägen???

Har du fått tre barn på tre år? :eek: Men är det inte jätteskönt att äntligen inte vara gravid jämt och kunna börja jobba igen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 818
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter