Vart hittar jag de bästa naturborstarna?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare fru_griz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 247
F

fru_griz

Är på jakt efter naturborstar till min häst!

För ett tag sen såg jag en hemsida där man kunde köpa ett set med naturborstar, problemet är bara att jag inte mins vart det var jag såg det och jag lyckas inte hitta tillbaka dit!

Det var ett otroligt fint set i en liten låda där man fick alla borstar man behövde..

Om inte ni vet vilket jag menar, vilka naturborstar tycker ni är bäst?

Sv: Vart hittar jag de bästa naturborstarna?

Leta efter märket Borstiq. Det är absolut bäst och värt varenda krona!

Jag säger också Borstiq!

Artikelnummer 700500 hos en stor kedja är ett hett tips för vanlig allroundborstning.

Har inte testat någon hårdare rotborste av deras, jag har en annan just nu som har jättebra borst men lite för klen rygg. Man blir svag i handen, liksom, så jag tror att Borstiqs är bättre. :)

För riktig grovborstning av lera rekommenderas en vanlig, traditionell skurborste. ;)

Samma här! Dem bästa borstarna jag haft faktiskt. Dem är värda vartenda öre - Verkligen!!

Tack för hjälpen! Tur att det är jul snart... ;)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 721
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 718
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
11 897
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • FÅRtråden
  • Småhunds ägare

Hästrelaterat