VArt har alla inloggade användare

mysko

Trådstartare
tagit vägen?
Under sidan Bukefalos..com till vänster har -vilka användare som är inloggade- legat men nu finns dom inte hos mig :confused:
Jag har rensat Cookies och startat om datorn men det hjälpte inte, vad finns det mer jag kan göra??

Någon som vet :D

Sv: VArt har alla inloggade användare

mysko skrev:
Jag har rensat Cookies och startat om datorn men det hjälpte inte, vad finns det mer jag kan göra??

Någon som vet :D

Absolut ingenting. Förmodligen vill Gunnar göra sidan så lätt som möjligt och då plockar han bort allt som är "onödigt" :devil: Det är mycket som har försvunnit sen uppdateringen :eek: men å andra sidan så går ju allt mycket snabbare :bow:

:idea: är det bara därför som mina vänner syns :angel:

Men det finns dom som ser dom iaf så jag känner mig "mobbad" ;)

Vill du se vem som är inloggad kan du använda Snabblänkar/Vilka som använder forumet nu.

Jag ser inte heller rutan som låg på framsidan.

/Soapbubble

:bow: då vet jag men en del användare ser den fortfarande :confused:

Jag plockade bort den långa listan med inloggade användare från förstasidan eftersom jag inte tyckte att den gav så mycket då den var jättelång.
Vill man veta vilka av ens vänner som är inne ser man det i vänner-listan.
Och så kan du som Soapbubble beskriver hitta alla inloggade om du vill.

Förstasidan bör också ha blivit lite snabbare att ladda.

:bow: :bow: :bow:

Men Lobelia sa att hon såg den :devil: så därför trodde jag att det var något fel hos mig :crazy:
Ja jag klarar mig utan den och vännerlistan finn ju kvar och funktionen till inloggade finns som sagt så allt är OK.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 564
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 928
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama