Varsell overall

cowgirl81

Trådstartare
varför är det så svårt och få tag i såna, grabben på 13 år önska en i julklapp, men letat förgäves. finns ju knappt vanliga i stl 170 eller xxs. Använder inte ungdomar overall längre.

Har sett på Hööks, och tror att det finns ridoveraller från fler hästbutiker med varseltyg, kan kanske vara värt att kolla på?

170 likställs väl med XS eller till och med S på damsidan. Kollar man på storlekstabeller är måtten ungefär desamma iallafall. Jag är 161 lång och har kläder i allt från 164 - 170 - XS - S - M som passar, det står ju oftast inte och faller med några cm utan man har lite att spela på.
Jag tror XS skulle passa, är den lite för stor gör det väl inget? Och är den alldeles för stor får man väl skicka/lämna tillbaka.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 177
Senast: SaraXX
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 779
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 437
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
739
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka