Värmeskydd till håret

_Maria_

Trådstartare
Jag försöker att undvika att ha för mkt produkter i badrumsskåpet, är ju smidigt om en produkt funkar till flera saker.
Så nu undrar jag, har inte hårgele (eller alla hårprodukter) en värmeskyddande effekt?
 
Sv: Värmeskydd till håret

Nej. Många stylingprodukter är tvärtom ännu mer uttorkande i kombination med värme. Skaffa ett värmeskydd med "rätt" stylingeffekt om du vill vara effektiv :)
 
Sv: Värmeskydd till håret

Det är jätte olika, vissa styling produkter är värmeskyddande andra inte. Det bästa är ändå att ha en produkt som är rent värmeskydd.
 

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 050
Senast: Sassy
·
Hemmet I Sverige valde jag alltid oparfymerade tvättmedel men det är ingen stor produkt här i Tyskland. Istället köper folk extra tvättparfym...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 899
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag blev översprungen av en häst i torsdags. Det kändes som den sprang över mig flera gånger men det tror jag inte. Men det värsta var...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 517
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp