Värmland, utanför Karlstad.I vilket län bor du?
På de flesta lite större ställen brukar man kunna köpa till service. För din del är det förhoppningsvis en kortsiktig lösning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värmland, utanför Karlstad.I vilket län bor du?
På de flesta lite större ställen brukar man kunna köpa till service. För din del är det förhoppningsvis en kortsiktig lösning.
Värmland, utanför Karlstad.
Ojdå! Vad hade du för sökord?En snabb googling hittade några ställen där det går att köpa till tjänster, även lösdrift finns med fullservice
Ojdå! Vad hade du för sökord?
Tack! Hittade några ”på pappret” lämpligaStallplats Karlstad
Jag pratade med personalen på akuten och i samråd med personalen kom vi överens om att jag kontaktar VC imorgon bitti som fixar tid på röntgen omgående.Hur går det? Förhoppningsvis är du fortfarande på akuten
Det kan ibland trots allt gå fortare. De kan skriva drop-in remiss vilket är att man kan åka direkt från VC till röntgen och sitta där istället och kommer då till lite snabbare. Beroende på vilken röntgen man skickar till och vad som ska röntgas kan det gå väldigt mycket snabbare än gå genom akuten först.Jag pratade med personalen på akuten och i samråd med personalen kom vi överens om att jag kontaktar VC imorgon bitti som fixar tid på röntgen omgående.
Sen vill ju min medryttare kunna fortsätta helst, hästen ska ju hållas igång är tanken
"Hästmänniskor" ...Jag blev översprungen av en häst i torsdags. Det kändes som den sprang över mig flera gånger men det tror jag inte. Men det värsta var att jag var säker på att han skulle krossa skallen på mig och jag skulle dö. Jag försökte åka och jobba efter varit på VC och plåstrat om såren men jag bröt ihop. Åkte och jobbade i fredags, mkt kort dag och inget ensamarbete, så det funkade, men på håret. Jag brister ut i panikgråtattacker när som och jag vet inte vart jag ska vända mig. Någon som vet?