Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man hade önskat att alla såg det som du gör. Vi är så få och de andra vill inte ta fler pass.Med tidigare skador och att du går på morfin så ska du absolut inte hantera hästar just nu, möjligtvis klappa över en boxkant. Absolut inte sköta intag och utsläpp!
Din reaktionsförmåga och bedömningsförmåga är nedsatt av både smärtan och smärtlindringen, och din kropp kan varken signalera (till hästen) eller svara (på plötsliga rörelser) som den ska.
Hästpaus, NU. Innan du har ihjäl dig själv, någon annan, eller någon annans häst.
Tvärt om, faktiskt, så jag har sagt upp platsen.Man hade önskat att alla såg det som du gör. Vi är så få och de andra vill inte ta fler pass.
Vad är HMC?Min HMC tar hand om akuta psykiska reaktioner så jag hade testat dem för trådstartens skull. Hoppas du får bra hjälp på akuten ❤
Vad är HMC?
Det är samma sak, bara Hälsomedicinsk center istället för vårdcentral. Alla vårdcentraler ska ju ha ett slags namn. Vissa så enkla som tex Höörs vårdcentral, andra heter tex Vårdcentralen Eden. Det där är bara ytterligare ett namn. Privat har jag för mig, även om de arbetar på uppdrag av regionen.Hälsomedicinsk central typ, jag förstår det som att det är som en vårdcentral, funkar så här iaf
De har psykologer här och så men inte långvarig behandling utan just vid sådana händelser som du beskriver man ska snabbt kunna få mycket hjälp en begränsad tid. Fick jag förklarat för mig när jag behövde en mer långvarig hjälp och då fick remiss vidare istället.
Och läkare, provtagning, fysioterapeut o allt vanligt.
Ser kanske bra ut vid första anblicken men tyvärr orealistiskt.Blev erbjuden en egen hage att ta in och ut min häst själv.
Det är samma sak, bara Hälsomedicinsk center istället för vårdcentral. Alla vårdcentraler ska ju ha ett slags namn. Vissa så enkla som tex Höörs vårdcentral, andra heter tex Vårdcentralen Eden. Det där är bara ytterligare ett namn. Privat har jag för mig, även om de arbetar på uppdrag av regionen.
men ta taxi hem sen? eller så kanske de vill ha dig inlagd?Kommer dock inte kunna vara kvar på akuten, skitmkt folk och dotterns bil är trasig så hon kommer inte till sitt jobb Jag får ta röntgen i veckan, gå jag via VC får jag tid dagen efter och då ta det 5 minuter.
Kommer dock inte kunna vara kvar på akuten, skitmkt folk och dotterns bil är trasig så hon kommer inte till sitt jobb Jag får ta röntgen i veckan, gå jag via VC får jag tid dagen efter och då ta det 5 minuter.
Men fy fan. Jag blir så upprörd på dina vägnar när jag läser detta. Flytta hästen på en gång till ett ställe som bryr sig om andra. Usch för dessa människorMan hade önskat att alla såg det som du gör. Vi är så få och de andra vill inte ta fler pass.
Har inte hittat något sådant i hela länet!Se om du kan hitta ett fullservicestall! Det låter som att sin kropp behöver en paus från fysiskt arbete. Då kan du åka till stallet och bara umgås med din häst utan att behöva hantera andras.
Har inte hittat något sådant i hela länet!
Jag håller med, är från Stockholm men här har jag inte hört talas om något, hittills, men ska kolla med kliniken om dom har koll.Låter extremt osannolikt, om du kan betala för fullservice-hyra så brukar det kunna gå att fråga runt om något stall som vanligtvis inte erbjuder fullservice kan öppna för det.
Nu har jag inte koll på hela Sverige, men jag vet att alla länen i nordliga halvan har fullservice-stall. Och att det finns ännu fler som kan ställa upp vid akuta situationer, så länge som dom får betalt för det såklart.
Be din veterinär att kolla runt, dom brukar ha bra koll.
Har inte hittat något sådant i hela länet!