Sv: värme

Nej, faktiskt inte :o Verkar hon pigg som vanlig och inte är öm eller haltar, så brukar jag inte ta några större notiser men jag rider ju inte hårt dressyrpass eller hoppar den dagen. Skritta ut eller jogga i padocken är lagomt då

Nej. Men jag är extra uppmärksam när jag rider och kanske inte ber om högsta prestation.
Jag tycker värme i ett ben är svårt att känna. Jag skulle nog inte reagera om det bara var lite grann.

Skulle rida ändå men ta det lugnt, en lung skogstur till exempel, och vara uppmärksam på ev. hälta;)

ökad värme i ETT ben är jag alltid vaksam på. då rider jag inte utan promenerar pålle istället.
är det däremot i båda fram, båda bak eller alla fyra struntar jag högaktningsfullt i det.

Liknande trådar

Mat Jag har fått lära mig sedan barnsben att man inte kan värma spenat eftersom det blir giftigt då. Alltså värma det igen då det redan...
2
Svar
25
· Visningar
1 381
Senast: Kajsalisa
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Jag fick tips om att testa olja till häst för att underlätta med hullet. Jag började med 1/4 dl rapsolja och ökade till 1 dl/dag. Men...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 133
Senast: skiesabove
·
Hästvård Undrar om noen har hatt inflammasjon eller annen skade i laddet mellan scapula og humerus i frambenen? Aven annen problematik der? Har...
Svar
3
· Visningar
248
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka