Ä
Ängslig
Sv: Varmblod som hopphäst?
22222222233311111111111
jag tycker många halvblod ser ut som travare! Ja, det finns olika modeller av travare och många av de modellerna tycker jag är finast av alla raser och en del modeller gillar jag mindre. I bland kan man tro att det skulle vara negativt att hästen ser ut som en travare, men det är det inte, eftersom jag tycker travaren är en av världens vackraste hästraser.
det är ju för att det är en ras du tycker är vacker. Det beror ju helt på va man gillar för hästar. Jag som inte gillar vanliga bruna gillar ju varken halvblod, travare eller fullblod som ser ut sådär. Jag skulle ju inte vilja att min... Uhm.. Har ju inte så många att välja mellan just nu.. Nordis såg ut som en travare om man säger så Eller att min unghäst gjorde det för den delen.
jag tycker också det är märkligt, de skulle tydligen inte ha någon gnista i ögonen utan de såg helt "döda" ut. Kommentaren kom från någon som är medlem här på buke, läste det i en annan travartråd för ett tag sedan.
tråkigt att säga något sådant om en ras. Även om det inte är min favoritras (har iofs ingen direkt favoritras) så tycker jag inte de är döda i blicken Det finns väl vakna och pigga (och sömniga ) individer inom alla raser..
22222222233311111111111