D
dolphinsmile
Sv: Varmblod som hopphäst?
Ta till personangrepp?
du tror inte att jag tar illa upp när du påstår att mitt största intresse, det jag lever för, är djurplågeri?
Egentligen är det inte det som stör mig. För om du verkligen undersökte saken, besökte en travbana och ett par tränare och fortfarande ansåg att det var djurplågeri. Då skulle jag respektera att du var av den åsikten. Eftersom du grundat den på verkliga erfarenheter.
Det du anser nu, är inte åsikter utan fördomar.
Du har din åsikt och jag har min åsikt och du behöver inte ta till personangrepp för att vi tycker olika det är ju som sagt ett allmänt internet forum och alla får tycka vad dom vill.
Finns flera sporter än trav jag tycker är fel, jag mår illa när jag ser horseball i globen
Ta till personangrepp?
du tror inte att jag tar illa upp när du påstår att mitt största intresse, det jag lever för, är djurplågeri?
Egentligen är det inte det som stör mig. För om du verkligen undersökte saken, besökte en travbana och ett par tränare och fortfarande ansåg att det var djurplågeri. Då skulle jag respektera att du var av den åsikten. Eftersom du grundat den på verkliga erfarenheter.
Det du anser nu, är inte åsikter utan fördomar.