C
cecil
Sv: Varmblod som hopphäst?
Jag är stolt över mina hästar och jag skulle givetvis vara stolt om jag hade en travare som hoppade 1.40, men om jag någonsin skulle berätta om mina hästars prestationer så är det jag säger sanning. Då ser jag ingen anledning till att skriva ut namnet, eftersom jag själv vet att det jag säger är sant. Där handlar det ju om hur mycket man bryr sig om andras åsikter i ämnet och jag kan inte direkt säga att jag bryr mig, så länge ingen säger något allt för nedsättande.
Dessutom vill jag kunna hålla mig hyfsat anonym här på Buke (och det betyder inte att jag inte står för mina åsikter. ).
det jag inte förstår är varför det ska vara så svårt att bara nämna hästen i fråga som kan gå 1.40 hoppningar, nu hade du visserligen ingen, men borde man inte vara stolt över en sådan häst och mer än gärna gå ut med det?
jag är helt sjuk stolt över att mitt varmblods sto NOVA EXPRESS kan både piaff och passage, galoppombyten i vaje steg osv ( när hon är igång, nu är hon mammaledig )
Borde man inte vara stolt över sina hästar och är det nån som vill ha namnet är det väl bara att ge ut det??
annars får man ju faktiskt tåla att folk inte tror på en....
Jag är stolt över mina hästar och jag skulle givetvis vara stolt om jag hade en travare som hoppade 1.40, men om jag någonsin skulle berätta om mina hästars prestationer så är det jag säger sanning. Då ser jag ingen anledning till att skriva ut namnet, eftersom jag själv vet att det jag säger är sant. Där handlar det ju om hur mycket man bryr sig om andras åsikter i ämnet och jag kan inte direkt säga att jag bryr mig, så länge ingen säger något allt för nedsättande.
Dessutom vill jag kunna hålla mig hyfsat anonym här på Buke (och det betyder inte att jag inte står för mina åsikter. ).