Värmande strumpor/sulor

Jag använder engångståvärmare, funkar super och man blir varm om tårna. Behöver syre så man får vicka på tårna ibland, spec i stigbygeln.

Hugger sista knappen!

Dom första engångssulorna jag testade värmde ju hela foten, inte bara tårna. Jag tror det är en bra förutsättning. Testade även dom mindre engångs som skulle sitta under tårna. Totalt värdelösa. Kände absolut ingenting :( Idag testade jag dom batteridrivna i -8, dom var inte heller bra. Det var så att jag trodde jag kommit åt av/på-knappen under ridturen, men det hade jag ju inte.. Jag ska testa dom flera gånger och på olika sätt, men jag kommer också åka och köpa några engångs-värmesulor att ha tillsvidare. Kanske får jag fortsätta testa mig fram. Jag har sånadär "handvärmare" som man knäcker en liten platta i så är dom varma en stund. Sen kan man koka dom så "återställs" dom och kan användas igen. Jag har plats för dom i vinterkängorna så dom ska jag ge ett försök på söndag! :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 854
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Vad använder ni för promenadkläder under hösten/vintern? Börjar bli dags för mig att handla in nya kläder inför kallare årstiden och...
Svar
16
· Visningar
1 697
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 950
Senast: Petruska
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka