Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Blä... Tycker det är jättedrygt att jag "måste" laga mat som Vilgot kan äta. Har fuskat rätt mycket med burkar, men känner att det är dags att fasa ut dom. Har så jäkla dålig fantasi när det gäller mat och jag tycker det är aptrist att laga mat... Nu har jag tagit fram två kycklingfiléer ur frysen och jag tänkte laga nån form av currysås till och ris. Köttfärs och fisk är ju enkelt att finfördela, men kycklingen tänkte jag nog mixa till i matberedaren faktiskt.
Har börjat med Linas Matkasse igen och det gör ju livet lite enklare iallafall, även om jag får panik över halva fiskar och äckliga korvar.
Och till er andra kan jag sälla mig till skaran med gråa hår Det har blivit mkt värre sedan Ebba tittade ut...
& EmelieRHmmm... 6-7 mil ungefär =)
Jag me sitter är uppe i svinkalla Norrland och ruttnar bort när alla ni andra har trevligt Får åka och våldgästa Modett nåndag, hon bor ju bara några mil bort
Tycker alla ni kan komma upp hit i sommar och titta på midnattssolen myggen bjuder jag på
Stackars mig, fortfarande magsjuk. Maken hemma från jobbet så det är åtminstone skönt.
Buketräff hos Oregano:
Oregano
Aneka
Michellan - 8, 9, 10 mars
Bollen- 8,9,10 mars
Haha! Du kan ju vara glad att du har ett barn som faktiskt nöjer sig med burkmaten... Här kan ve ge en 3delsburk om hon samtidigt får leka med annan mat i händerna. OM vi har tur så kommer det ner 4tsk...
Ännu tråkigare att köpa dyra burkar när de ändå bara ska mata hundarna... Som numera ser ut som två välgödda valrossar Sådan matte sådna hund
Blir snart galen på Isabella, hon gråter så fort hon inte får som hon vill. Jag hatar hennes krokodiltårar, ska hon vara så här nu resten av sitt liv?? Gråta så fort hon inte får som hon vill?