Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De visade en bild på en nappformad tandrad på tandinformationen jag och Vilgot var på. Efter det undrar jag om Ove i Solsidan har använt napp för länge?Jag älskade mina nappar, hade säkert världens öppnaste bett som liten men idag syns inte mitt nappanvändande mer än tandbågen i överkäken är omega-formad
När jag började på dagis som 3-åring fick jag inte ha napp dagtid (tror vi gick 8-16 jag och brorsan) men så fort vi lämnade dagis hade jag nappen i och när jag kom till dagis på morgonen slet personalen ur min napp
Nu kommer ni att mörda mig men jag torkar inte och tvättar inte vid kissblöjor alls. Han har jättelen hud, helt hudfärgad på hela rumpan och i alla veck, inte ett spår av rött och jag vill inte gnida o fukta ned för ofta. Andra blöjor tvättas han såklart ordentligt efter, men det är bara en/ett par om dagen.
Nu ska hon få somna Det har inte blivit bättre, tvärt om, nu kan hon knappt stå. Bästaste finaste..
Vem var det mer som hade en unge som bara skrattade hela dagen igår?
Förresten, hjälp vilket härligt hår theo har! har du försökt dig på att klippa det? Selma har kvar sitt babyfjun längst ut i topparna som bara trasslar ihop sig, men hur sjutton klipper man en bebis som aldrig är stilla?