Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, sittandes rakt upp och med sufletten praktiskt taget hopvecklad bakom ryggen. Men som sagt det är ju en förbättring sedan han fick sitta upp och det blir allt bättre, numera kan han till och med somna i vagnen ibland. Saken är den att han är så nedrans tung, nästan tio kg på ena armen och vagnen i den andra håller inte många hundra meter. Dessutom lutar han sig alltid hit och dit. (ska packa bärsjalen igen under vagnen tror jag, men han är nästan för tung för det med, ändans muskler skriker efter en bit, snart är han väl iofs så stor att jag vågar mig på en ryggknytning).
Promenader blir jag så uttråkad av. Tänker att jag ska gå en långpromis och så genar jag lite här och där och så slutar det med att jag gått runt kvarteret typ
Jag ska bli iPhone 4 nörd!!!
Äntligen har jag kommit till skott och beställt en! Sambon gjorde också det!
Så nu är det bara att hoppas att dessa 2-3veckor går fort tills jag får den!
Ja sånna må vägar som man måste gå varja dag kan man ju bli knäpp på!
Knapplånar och svarar lite på lite av varje
Jag har alltid haft en övregräns där jag vägrar väga mer än 60 kg, tror jag måste ha en övregräns eftersom jag skulle nog kunna bli hur fet som helst annars med mina gener Tyvärr så vägde jag redan på inskrivningen i v. 10 64 kg men nu är jag faktiskt nere på runt 61,5 kg Målvikten är 56-57 kg men min vikt har ju stått stilla länge länge men har äntligen börjat krypa neråt, verkar vara så att varje gång jag beklagar mig så försvinner ett kg
Jag har också en väg jag måste gå för att ta mig någonvart och det är så tråkigt men jag brukar försöka gå ändå. Sedan funderar jag på att börja träna med pilatesbollen men jag hittar inte motivationen.
Egentligen gillar jag inte julmust, tycker det är alldeles för sött men igår var jag så himla sugen på det, jag har mer cravings nu än när jag var gravid. Är det fler som upplever det?
Jag har varit hemsk på att tröstäta men nu har jag nästan slutat helt med det. Jag försöker göra saker istället och det kan vara simpla saker som att sätta mig på golvet med dottern, vad som helst som distraherar mig från att småäta. Tyvärr så när jag inte småäter så går jag nästan hela dagarna utan att äta, ond cirkel