Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte. Men hon har haft väldig koll... Kanske varit en av de få som har dött i v.38 under hennes arbetsliv? Och därför kommer ihåg... Jag vet inte. Men hon är bra på att lugna mig och att jag ska försöka ta det som det kommer.
Men säkert som du säger, vikarieBM har säkert lika mkt koll..
Ang att prata med min syster så går det tyvärr inte när det gäller detta... Hon har fått proffs hjälp, men vill inte prata med familjen om det....
Vad fin han är! Och vad lika ni är!
Haha! Jag har också tänkt på det där! Jag tvivlar starkt på att Vilgot (dvs pappa) kommer ihåg mors dag! Men det återstår att se! Inte så många veckor tills dess.*kl*
På tal om absolut ingenting!
De flesta av oss kommer ju få uppleva mors dag i år på ett helt
annat vis!
Ska bli spännande å se vad den lille hittar på för att fira mor sin
På den bilden var det väldigt tydligt. Men det är nog lättare för andra att se likheter till föräldrarna än vad det är för en själv. Vi har jättesvårt att avgöra vem Vilgot är lik av oss.
Denna diskussionen har vi haft många gånger...
Jag kan inte föreställa mig hur Zazzarazz mår när hon närmar sig detta för hennes syster hemskadatum. Jag hade nog blivit väldigt nojjig eftersom jag varit det genom hela graviditeten.
Du tar det med ro- iaf på ett helt annat plan än exvis jag
Tror att det mest stressande är att inte veta. Och om den nu ligger oroväckande stilla en hel dag så tror jag att det stressar mycket mer att inte få bekräftelse fort