Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni förresten att man får dricka energidrycker som Red bull och monster på förlossningen. Man ska ju inte dricka dem när man är gravid.... Har en står i kylen men vet inte om jag vågar ta med den...
Jag testar att skicka fr mobilen. Klar hos bm, väntar på läkare! Bebis helt fixerad men ligger m rumpan extremt högt upp mot mitt revben. Därför jag inte kan andas. Lång kille? Alla värden bra o jag vägde mig. Plus tolv kilo. Jag rapporterar mer sen!
jag har som sagt inte provat + effekten...
Jag testar att skicka fr mobilen. Klar hos bm, väntar på läkare! Bebis helt fixerad men ligger m rumpan extremt högt upp mot mitt revben. Därför jag inte kan andas. Lång kille? Alla värden bra o jag vägde mig. Plus tolv kilo. Jag rapporterar mer sen!
KL
Måste fråga er. Min BM har tydligen blivit sjuk och kommer vara borta hela denna och hela nästa vecka. Jag hade tid hos henne imorgon. Då jag varit på ett tillväxtUL som visat att bebis har en prognos att bli väldigt stor hade jag velat diskutera detta med henne... Plus massa andra saker (som jag inte brukar vilja fråga om...) Jag blev erbjuden en tid hos en annan BM, och tackade ja till den, eftersom det annars går 1 månad mellan de två besöken. Men det känns läskigt att behöva prata om dessa saker med någon som inte har varit med hela graviditeten... Hur skulle ni gjort, väntat på den ordinarie BM eller gått till den extra? Är i v.34 nu och fick tid hos den andra BM nästa vecka...
*kl*
Ser att det är ett par stycken här som åker på tillväxtUL. Blir lite nyfiken att veta varför. Är det för att BM anser det nödvändigt då man avviker från SF kurvan eller är det helt enkelt för att man är rädd för att ungen ska bli stor?!