Sv: Vårmammor 2010 del 14
*kl*
jag tycker att det låter som en bra idé att ses hos viv, sen kan ju de som vill sticka till Ullared
Om paketet från Oregano skickades idag så borde det vara framme imorgon. Så hur dags hämtar du posten Lottch?
Börjar fundera på om det var så bra att börja jobba emellan barnen. Är så jäkla trött och humöret är i botten. Kan knappt röra mig när jag kommer hem och tårarna kommer hela tiden utan orsak. Ska ge det två veckor till då har jag nästa tid hos bm. När tom sambon säger åt mig nu i em att han tycker att jag ska vara hemma så ser jag nog ganska sliten ut.
Idag har vi varit på skolavslutning i kyrkan och självklart så bajsar A ner hela sig inklusive den nya vita skjortan. Sen fick jag byta på golvet på toan för det fanns inget skötbord på toaletten. Funderade på att fråga prästen om kyrkan är så fattig att de inte har råd med ett skötbord
Vem var det som bajsade ner sig precis innan dopet? för det var väl någon härinne..
Nä, behöver muntras upp så bestäm datum för en buketräff nu
Nu ska jag tröstäta lite glass i min ensamhet. Sambon cyklade iväg till en kompis, H och hunden är nere hos morfar och mormor , A sover. Ska bara sitta med benen på bordet och surfa/titta på tv och tycka synd om mig själv ikväll.