Vårmammor 2010 del 14 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 14 <3

klart du kan.
Det gör jag. Alvedon, och/eller tandsalva på tandköttet. Inte skall de små behöva lida, bara för att de inte kan tala om att de har ont?

*kl*

Och jag är äntligen på festival igen :banana: :bump: Var bara två år sen sist, världens finaste unge råkade komma emellan bara. Sist vi var iväg var i augusti 09. Då hade jag plussat bara någon vecka tidigare.

Solen skiner och jag ska dricka ett par glas (läs flera ;)) här i gräset och njuta av bra spelningar, och äta minst fyra langos :bump: Har vart duktig o tränat innan vi åkte så idag får jag unna mig.

..............

Senast ändrad av en moderator:

Nu vart ju jag nyfiken va det där handlade om. :)

Modett: spännande med blombud, lova att uppdatera oss när du får reda på vem blommorna är ifrån! :)

Visst är det jobbigt att vara nyfiken?! :D

Jättejobbigt jue :D

*kl*
Har köpt nya kläder för över 500:- till Theo på rean på P&P. Första gången sen han föddes som han får så många nya plagg på en å samma gång. Är ju big fan of Tradera som ni vet...men nu kunde jag inte hålla mig "tjänade" ju över 200:- ;)

Viv
Festival, guuud vad avis jag blir nu. var en riktig festivalråtta i mina ungdomsdagar (oj vad gammal jag lät..) Vad är det för festival?

Åh langos! :d det ska jag äta om två veckor när det bla-bla-nånting V-ås :D älskar langos men är extremt tråkig och vill bara ha med vitlöksmöret, gräddfil, ost och ibland rödlök och jag handlar alltid från samma försäljare varje gång :d

Senast ändrad:

Gah, självklart hade maken möte sist på dagen så inte kunde han sluta i tid, komma hem och stilla min nyfikenhet. Damn. Fast nu borde han ha börjat rulla hemåt tycker jag.

Jag hinner ju fantisera ihop ett gäng mer eller mindre troliga avsändare och budskap :D Blir väl besviken för att det inte lever upp till de bästa fantasierna, istället för bara glatt överraskad som jag hade blivit om jag bara fått budet hem utan förvarning.

Det är en punk/rock festival idag och imorgon o på lördag är det hårdrock. Vi sitter på galoppbanan i göteborg faktiskt :laugh:

Michellan: första langosen ligger i magen nu, ska nog hinna klämma ner några till. Det är sjukt gott! Antagligen för man äter det så sällan.

Friterad deg så du gillar det nog inte... Jag är inte ngt fan av det... Smakar inte speciellt mkt. Men naturligtvis gör ju de andra råvarorna det lite intressantare. Men då kan jag hellre äta det i pitabörd eller en tunnbrödsrulle ;)

ja precis som emelie skriver, tror inte det är något som du skulle tycka är så gott det är flottigt men för mig är det smarrigt värre och tydigen för viv också :D

Friterad deg så du gillar det nog inte...
Nä, det lät lite otäckt! :D Jag som bara äter nyttigheter. ;) Du skulle ha sett vad jag moffade av Bollens bakverk i tisdags. :angel:

Nu är Vilgot nattad och maken på golfbanan, så nu ska jag hämta glass från frysen! :banana:

*kl*

jag tycker att det låter som en bra idé att ses hos viv, sen kan ju de som vill sticka till Ullared :laugh:

Om paketet från Oregano skickades idag så borde det vara framme imorgon. Så hur dags hämtar du posten Lottch? :D

Börjar fundera på om det var så bra att börja jobba emellan barnen. Är så jäkla trött och humöret är i botten. Kan knappt röra mig när jag kommer hem och tårarna kommer hela tiden utan orsak. Ska ge det två veckor till då har jag nästa tid hos bm. När tom sambon säger åt mig nu i em att han tycker att jag ska vara hemma så ser jag nog ganska sliten ut.

Idag har vi varit på skolavslutning i kyrkan och självklart så bajsar A ner hela sig inklusive den nya vita skjortan. Sen fick jag byta på golvet på toan för det fanns inget skötbord på toaletten. Funderade på att fråga prästen om kyrkan är så fattig att de inte har råd med ett skötbord :(
Vem var det som bajsade ner sig precis innan dopet? för det var väl någon härinne..

Nä, behöver muntras upp så bestäm datum för en buketräff nu :banana:
Nu ska jag tröstäta lite glass i min ensamhet. Sambon cyklade iväg till en kompis, H och hunden är nere hos morfar och mormor , A sover. Ska bara sitta med benen på bordet och surfa/titta på tv och tycka synd om mig själv ikväll.

Vilken gullig ex-chef som skickar blommor och allt :)

Kl
Jag är lite sur ikväll faktiskt. Sambon skulle sticka iväg och jaga lite ikväll nu vid 20. Idiot-svägerskans sambo ringde vid 16 och frågade om han inte kunde komma bort där redan då innan de skulle köra ut till skogen. Jo säger min sambo lite glatt. Ut ur bilen stiger vi och jag blir surare och surare.. Du kan ju hälsa din syster att det är fler än jag i detta förhållandet som tar varandra för givet, säger jag efter en stund. Inte det bästa att kläcka ur sig, men mat skulle fixas, Milton som sovit knappt en timme på hela dagen var ganska övertrött och behövde roas och så ville jag få tid till hästarna. Men inte är det någon (sambon..) som frågar mig. Nu blev han hemma ändå lite surt till 18 ungefär sen var det nästan skönt att få bada Milton och nu sover han i sin säng. Ska bli riktigt skönt faktiskt att få gå ner och hålla kväll själv med en Stor tallrik jordgubbar. Ja, jag är som sagt långsint :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
731
· Visningar
22 695
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar