Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AKB, på ett sätt kan jag förstå din syster, samtidigt så känner jag som du gör. Jag skulle också velat vara med och säga farväl.
Usch vad mycket tråkigheter som hänt senaste tiden, nu bestämmer jag att det ska bli bättre!
Nu väntar vi ivrigt på att hon ska släppa bordskanten och stå/gå själv, hon fick en lära-gå-vagn i födelsedagspresent av min farmor men den verkar läskig för hon kan resa sig mot den men sätter sig om den kommer i rullning. Hon kan även resa sig mot väggar så hon behöver inget att hålla sig i för att dra sig upp.
alla fall, satt och dukade med Milton, hans farmor, två fastrar och hans kusin som är tre månader äldre än Milton. Milton åt smörgås, gröt och drack vatten. Kusinen åt ballerina-kex, mariekex och ostbågar. Till det drack hon saft. Menar inte att jag på något sätt är duktigare och en bättre förälder, men har det inte gått lite väl långt när en unge på ett år och tre månader äter detta på en tisdag till eftermiddags-mellanmål?! Och visst, lite macka åt hon nog också..
Jaja, alla är vi olika
alla fall, satt och dukade med Milton, hans farmor, två fastrar och hans kusin som är tre månader äldre än Milton. Milton åt smörgås, gröt och drack vatten. Kusinen åt ballerina-kex, mariekex och ostbågar. Till det drack hon saft. Menar inte att jag på något sätt är duktigare och en bättre förälder, men har det inte gått lite väl långt när en unge på ett år och tre månader äter detta på en tisdag till eftermiddags-mellanmål?! Och visst, lite macka åt hon nog också..
Jaja, alla är vi olika
Idag va det begravning av lilla Elvira. Men min syster orkade inte att det kom så många, så bara mina föräldrar och hennes mans föräldrar kom.
Syster min hade sagt till mamma att hon hoppades ingen tog illa vid.
Och hemsk som jag är i denna jobbiga tid är att jag faktiskt gjorde det.
Hon va ju ändå min lilla systerdotter. Hade velat närvara och visa mitt stöd och också få ett "avslut" som en begravning är litegrann.