Sv: Vårmammor 2010 del 13
Hej alla fina ni! Har haft fullt upp några dagar nu och tänkte uppdatera nu lite och svarar lite hit och dit tror jag
Jag känner lite som du, Michellan, att jag skriver ett inlägg, undrar sedan varför och vad jag kan tillföra med mitt inlägg och sedan raderar jag det och struntar i det, men jag läser alla inlägg!
Jag måste säga GRATTIS till barnen som fyllt år de senaste dagarna och Siri idag
Min sambo jobbar i butik som säljare. Inrednings-/möbelbutik. Roligt att se vad era respektive arbetar med!
EmelieR: Var handlade du tårtdekorationerna?
Lottch: Läste om Hello Kitty-cykeln och jag hade, precis som du, blivit helt skogstokig
Tycker inte att det är okej och inte heller att du överdrev.
Vet ni? Milton han har börjat krypa!!
SÅHÄR såg det ut igår kväll, redan på morgonen kröp han liiiite. Dagen innan stod han mest i krypställning och nickade och studsade lite, men nu så knäckte han koden
Löjligt stolta är vi
Och nu lite äckelvarning....... Stod och diskade för en stund sedan och Milton satt på golvet med ryggen mot mig en bit bort. Jag hörde att han bajsade och sedan luktade det givetvis en minut senare. Avbröt disken för blöjbyte.. Tittar ner på honom, då har blöjan läckt (han satt utan byxor) och han har bajs ÖVERALLT och sitter och pelar i det och har även smakat på det
Stackars unge och stackars mamman..... *jag saknar en spy-smiley*
AKB: Låg länge igår kväll och tänkte på er. Och även på inlägget jag skrev till dig. Kände att jag kanske måste förklara mig lite. Det jag menade med att flera hade ångrat sig över att de inte åkte till sjukhuset för att se bebisen, var ju givetvis som det var. Men alla ångrar inte det, min sambo ville inte se honom mer än på bild och ångrar inte det idag.
Tänk igenom det ordentligt bara och det du bestämmer dig för att för att göra är säkert helt rätt för just dig. Kramar