Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
AKB- Jag vet inte vad jag ska säga Jag skickar massor med styrkekramar...
I Vi föräldrars nummer för ett tag sedan gick de igenom en sån här hemsk sak. De fick vara med sitt barn och säga adjö tillsammans med barnen. Om det känns rätt för dom så är det nog ett bra sätt för dom att förstå.
Sen tycker jag att Svartfot fick fram en jätteviktig sak med att h*n inte somnat in. Det hade nog inte jag tänkt på.
MIKAN!- TAck för en supertrevlig barn. Jag har numer ett sanerat barn. Tvätten får vi ta när hon har somnat Hon luktar inte vildsvin längre heller nu
Ska sätta in bilder sen Kalven var nog mysigast.
Fick alla koll på vilka era sb va? Om inte så lägger jag nu in den fullständiga listan så det blir ett ordentligt avslut! kul att så många ville vara med! Vad ska vi nu hitta på tills det blir jul igen?
Nej uscha vad hemskt precis som hos många andra så bara knöt det sig i magen på mig med! Beklagar verkligen och lider med er. Skickar en massa stärkande kramar till din och din systers familj. Fy, sånt där ska inte hända någon
Värst av allt skulle jag känna är väl just det faktum att måsta föda fram barnet....
jag ser ju gärna bilder från era träffar, som jag inte kunnat vara med på
*kl* Grattis Stella på 1-års dagen
Själv har jag nästan varit död idag, usch.. har under 3 nätter knappt sovit något alls. Och hela natten i natt var vigd åt magsmärtor. Usch. Jag hatar verkligen att vara magsjuk! Bland det värsta jag vet är att kräkas så jag försöker verkligen in i det längsta att inte göra det. Usch. När man är så här zombie-liknande och trött som fan, och orkeslös då är barnen billiga minsann. Samuel är så gnällig och klängig just nu, och storebror bara irrar runt och gör hyss. Inte orkar jag göra något med dem heller. Bläh! har ju heller varken tid eller råd att vara sjuk heller. Nä, håll en tumme för att jag piggnar på mig tills i morgon. Nu skall jag försöka få i mig dagens första energi, i form av en kopp te. wish me luck
Själv har jag haft en sambo som bara bråkat på mig i två dagar. Vi ska ju flyga om två dagr och han är så flygrädd att han inte vet vart an ska ta vägen och nu tar han ut det över ela sin omgivning, allra mest mig såklart. Försöker att hålla god min då jag vet att han är rädd, men det känns ändå så sjukt, jag vet inte, otacksamt att bara ta skit och skit och skit för något som han egentligen ser fram emot att göra. men men, i nöd och lust är det ju.
usch så jobbigt.. Med 2 killar sedan tidigare och nu en liten flicka som fick bli ängel alldeles för tidigt. Snyft!!
Det är så hemskt och jobbigt, och vädigt surealistiskt. Usch usch usch.
Vad man än skriver så känns det för lite..
Kram till er, ta hand om de dina nu
Vad fruktansvärt med din syster. Vilket fint namn de har valt. Jag tror att det är viktigt att hela familjen får ta ett ordentligt farväl ifall de orkar, att barnen får se henne och förstå att hon faktiskt har funnits.
Ja, det kan nog vara bra. Iaf för den stora grabben, den lilla är för liten för att förstå något tror jag.
Min mamma har varit och tittat, hållit och pussat på henne.
Känner att jag med vill åka, men det känns som att jag tränger mig på. Och att jag står där och bryter ihop hjälper knappast dem.
De har haft henne hos sig hela tiden, men fy helsike vad hemskt det måste kännas när de kommer och hämtar henne och lägger in henne i ett sånt där stålskåp Min systerdotter! Min systerdotter jag aldrig fått lära känna, Oscars lilla kusin. Vilgot och Edvins lillasyster.
Vill bara snabbspola tiden nu och komma ur det här.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.