Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Sambon får svar om jobbet imorgon men det verkade positivt :)
Så nu får vi nog börja leta boende...
Däremot tycker jag det är skitsvårt eftersom jag ska på jobbintervju imorgon om sommarjobb, vad ska man säga liksom :confused:

Det är bara att hoppas på att sambon får besked om jobbet innan du ska på jobbintervjun ;)

+ alla andra som svarat...

Tyvärr hinner nog inte sambon få besked innan intervjun (kl.10)
jo, jag får nog säga som det är att inget är säkert än. Men visst det är bra att gå på intervju för tränings skull iaf.
Jag tvivlar på något erbjudande då det rör sig om hotellstäd :D och dessutom med Mikaela så är det mycket enklare om vi är på samma ort hela familjen :)

Har ni kollat om det finns någon benetton kids i Stockholm? De brukar ha barnkläder i all världens färger + zara, som brukar ha väldigt neutrala barnkläder, de gånger jag har varit där iaf.

Sen så ställer jag frågan igen, vet inte om du svarat, det skrivs så tokigt mycket just nu i tråden. Om du vill följa med den 10e mars till oregano så skulle kg och Selma kunna hämta upp dig och t med en extra barnstol i bilen. :) borde ju hitta till er den här gången utan att ringa i panik. :p

Äsch, hotellstäd är busenkelt! Har jobbat som det i några år när jag säsongade och som sommarjobb. Det är ett bra jobb att söka om man behöver lite extrajobb också. :) Jag jobbade på Grand hôtel en sommar och höst och det var ganska kul, fick pimpa rum, träffa kändisar osv. Hade bl.a. alla mobilnummer till depeche mode och har skakat hand med Paul anka och fått 500kr i dricks av densamme. :D

*jag mötte lassie*

När du skriver hitta till er igen så kommer jag ju på att ni träffats innan!
Hu, nu kommer jag ju svimma på oreganos trapp ännu mer eftersom ni redan känner varann :D

haha, jo, jag är ganska säker på att få jobbet, det är det som är problemet :D
Om nu sambon får jobbet i Örebro så blir det ju flytt innan sommaren, därav mitt "problem"...

Gah, du glömde ju mig! Hade bf 22:à, hon kom 20:e.
Just nu är jag iof lite osynlig här, vi renoverar radhuset vi fick tillgång till i fredags... Nu ska jag försöka läsa ikapp lite :)

Förlåt jag skyller på Michellan som va min fakta letare ;)
Annars är det samma lista som förut bara att jag Modett och Bollen lagts till!

Ja fast dig skrev ju Michellan också upp åt mig! Nästa trådskapare får göra ett bättre jobb.

*kl*

Nu vaknade mannen och blev sur för jag inte väckte honom till Big brother..Han somnar varje kväll, vad är jag, hans personliga väckarklocka..när jag får ta varje nappinstopp och fixa ordning här..nätack.

Han har mage att säga att jag minsann sitter vid datorn och det är därför han somnar..jo men tjena, jag badade faktiskt, med öppen dörr, för han somnade när jag höll på att tappa upp badet:grin:

Hur har ni det på kvällarna, somnar era karlar också vid halv åtta eller hur är det? Detta kan inte vara normalt..

Sjuka är att jag slutat bry mej, sitter vid FB eller msn ist..Trist men sant..Men blir såklart arg när det sägs att det är mitt fel...där går gränsen..suck...

Annars är allt bra med Nelly, hon "snackar" som tusan, kramas och pussas gärna, kryper fram till mig, ställer sig upp mot mig och ger mig bamsekramar:love:

Sover så där, vissa nätter med bara en uppvakning, men andra nätter med oroligt och skrik för det är trist att sova typ;)

Jag har bara träffat svartfot innan, hehe, om det känns bättre för dig. ;)

*kl*

Frukost nu och sen åka och kolla på min lilla B när han löshoppas. :)

Undrar vart våren tog vägen? -5 och mulet, yey...

Ja och Bollen skrev jag upp för att hon påminde mig, jag har tyvärr hemskt kasst minne (eller inte det är bra men kort) och kommer bara ihåg de som skriver mer eller mindre dagligen så hemsk är jag.

På kvällarna här hemma somnar Isabella i soffan, jag somnar runt 22-22.30 i sängen om jag kan komma till ro och M somnar oftast någon gång då också. Han somnar bara på soffan om han har sovit lite på natten och lägger sig i soffan, aldrig annars.

Min gubbe somnar nästan alltid på soffan och så får jag oftast gå upp och väcka honom för han snarkar så högt så han väcker oss :mad: Det är bättre när han ligger i sängen och snarkar för då når jag och sparka honom :p

Här är det jag som somnar i soffan efter kl 21. :o Fast både jag och sambon är ganska bra på att somna båda två, vi jobbar ju "hårt" båda två.

Har ni pratat om att du känner såhär? Även fast jag somnar så vaknar jag om Selma skulle börja pipa, min sambo också, men då ser vi på tv i rummet bredvid Selma, vet inte om ni sitter på olika våningar och det är svårt att höra?

Haha! Så är det här också, blir tokiiig på snarkningarna ibland, men vad ska man göra? Särskilt inatt när Selma sov jätteoroligt i hennes rum och jag satt vid hennes säng och hans snarkningar väckte henne hela tiden... Grr

Funderar på om man kan sätta på ett halsband som ger lätta elchocker när man trycker på en knapp...

Antingen somnar han i soffan eller så går han och lägger sig 20-20.30.
Det är bara på lördagkvällarna som jag kanske har lite tur att få ha honom uppe till 21-21.30:grin:
Men han går upp halv fyra med, så det kan jag ju iofs förstå.

*kl*
Idag blir stora killen 10 månader. Inte klokt vad tiden gått snabbt! Känns som igår jag smög omkring i över två dygn på förlossningen med mobilen och smygsurfade in här för att uppdatera:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
953
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 756
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar