Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Det var jag som tipsade om den sidan :D

Detta är Miltons kläder som jag beställt av henne, hon har såååå fina och personliga kläder :love:
021.JPG

*kl*

Nu är allas SB utskickade! :) Hoppas ni blev nöjda! Har inte kvar listan från SS så om det är någon som fått samma ber jag om ursäkt!

Ska vi säga att presenten ska kosta minst 95kr och sen hur dyr man vill + frakt?

När vi körde SS så fick alla mms:a eller maila en bild på paketet när det va redo att postas så att jag hade koll på att alla paket kom iväg och ingen blev utan! Å det funkar ju bra (eller hur?) så vi kör på det den här gången också.

Yes ni kan använda min adress som avsändare så blir det lite svårare att gissa iaf!
Ska vi även lägga i en liten ledtråd om oss själva? Det gjorde vi inte förra gången men kanske kan vara roligare att gissa då?

Tycker synd om den som får mig och Milton eftersom det blir ju inge hemligt. Fast den personen får iaf gissa vem sitt barn fick ifrån och det är väll tur det!

Då får du nog PM'a din adress också om det ska vara avsändaren :) sedan blir det nog ett PM från mig med bild på paket.

*kl*

Nu är allas SB utskickade! :) Hoppas ni blev nöjda! Har inte kvar listan från SS så om det är någon som fått samma ber jag om ursäkt!

Ska vi säga att presenten ska kosta minst 95kr och sen hur dyr man vill + frakt?

det blir bra det :)
Låter kul med ledtråd :idea:

Idag har ju jag och M varit själva hela dagen för första gången sedan i höstas :eek:
Det har gått bra även om hon vaknade på "fel" sida och har haft rejäla humörsvängningar hela dagen :p

Sambon får svar om jobbet imorgon men det verkade positivt :)
Så nu får vi nog börja leta boende...
Däremot tycker jag det är skitsvårt eftersom jag ska på jobbintervju imorgon om sommarjobb, vad ska man säga liksom :confused:

EmelieR + Michellan95

Barn avdelningen på Åhléns city är gigantisk och har en massa olika märken som inte brukar vara så pluttiga. Men idag såg det ut som om alla fått frispel… De andra två hade vi inte så stor förhoppningar på men det var de som låg nära.

O jag höll direkt på att dabba mig genom att ställa en fråga i tråden som skulle avslöja min SB... Tror jag får lämna tråden och återkomma den 15 april ;)

Åh då håller vi tummen att han får jobbet :) men jag har inget klokt att komma med om vad du ska säga på din intervju. Vilken spänning :idea:

Svartfot: Ja Åhléns gick vi på för ett år sedan och hittade helt okej kläder. Det är så trist när man är på jakt efter något speciellt men inte hittar något.

Håller med, Lindex hade jättefina kläder som de kallade "alla barn" eller något sådant. Tycker det såg ut som väldigt fina pojkkläder. för en gångs skull utan läbbiga tryck på mordsaker eller bilar. :p det var ankare på mycket av det. Vi köpte overall, blå med rött på.

Va kul för din sambo! Håller tummarna för honom! Alltid kul att bli erbjuden ett jobb!
Ang vad du ska säga imorgon är det väll bara att spela med och se hur intervjun går. Det är alltid nyttig träning att gå på intervju. Sen om du inte kan jobba i sommar för att ni flyttar innan så får du antingen ringa å säga det rakt ut när allt löst sig eller vara öppen och prata om det på intervjun. Kanske dom kan locka med något extra för att få dig att stanna under sommaren?

Svårt sånt där men vet aldrig hur den personen du har intervjun med är. Du får nog känna av lite.

;) jag har iofs också uselt humör ibland när jag kör.

(Pendlar Uppsala Stockholm vissa månader, kör som jag alltid gjort, har inte varit så fartgalen iofs, kör inte jättemycket för fort.)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
953
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 756
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar