Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Nä usch å fy å fan å skit å suck..
Jag är upp och kissar många gånger på nätterna nu, har varit det senaste veckorna.. Mensen har ännu inte kommit, skulle ha fått den 17 okt.. Och mina bröst känns stora. Fuck! Jag vill inte ta ett test heller, jag är så rädd att det skall visa pos. Fan.
Casper är ju väldigt fint Och även Sam . Jag är ju inte aaaalls partisk Vi har ju både en Casper och en Sam (som ju heter Samuel, men kallas mest för Sam här hemma)Jag tycker också väldigt mycket om Sam. Tyvärr gjorde jag misstaget att döpa min hund till det. :/ annars gillar jag Casper lite, kan man döpa ens barn till det även fast man haft en hamster som hetat det?
Ni andra som också är gravida nu och har det färskt i minnet, när började ni kissa hela nätterna och sova dåligt? Kanske bara är jag som gör det, men jag är ju "bara" i v. 9 +6 och har säkert varit kissnödig och sovit dåligt sen v. 6, är inte det väldigt tidigt? Håller på att redan bli knäckt, för sover jag inte på natten så mår jag jätteilla hela dagen.
Nä usch å fy å fan å skit å suck..
Jag är upp och kissar många gånger på nätterna nu, har varit det senaste veckorna.. Mensen har ännu inte kommit, skulle ha fått den 17 okt.. Och mina bröst känns stora. Fuck! Jag vill inte ta ett test heller, jag är så rädd att det skall visa pos. Fan.