Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Stackars bellan, hoppas hon kryar på sig snarast möjligt! Och du, hur är det med dina revben? Eller vad det nu var, några fästen? Oj, vad jag kände mig dåligt påläst
kl
Svarar på lite allt möjligt;
Aneka: Vi tänker lika på namn, du och jag
Ja, vi har ju vars en Milton. Sedan tänker jag också Vincent precis som du till nästa barn (fast jag är även inne på Sixten, om vi får en till pojke någon gång, vi har iofs funderat på Love också, men det har blivit så vanligt tycker jag..)
Aneka igen: Såg ditt inlägg på facebook också om studier och hade jag varit dig så hade jag faktiskt funderat allvarligt på det där. Det är nog ändå värt det i slutänden. Visst blir det ekonomiskt tight några år, tro mig jag har betalat månadens räkningar och där blev inte många kronor över
Men å andra sidan hade jag ju en ännu sämre f-penning, så min inkomst nu (om man ens får kalla det det, det är ju mest lånade pengar
) känns okej jämförelsevis =)
Dessutom tycker jag fortfarande att det känns toppen att plugga med små barn, eftersom du kan styra din egen tid lite mer. Har varit inne på det tidigare i syskon-frågan tror jag.
Barn och djur: Milton älskar alla djur vi stöter på
Framför allt de han känner igen från hemma, hund, katt, häst. Han har dessutom äntligen börjat bli lite snäll mot djuren. Tror det är tack vare kissekatten som flyttade in
Milton har lärt sig gosa = lägga huvudet på hela katten och så slickar katten i hans hår, Milton älskar det och snällaste katten verkar inte misstycka. Yda bryr han sig inte om, kanske mest för att hon helst inte bryr sig om honom, men hästarna är TOPPEN!!!
Sötast är han (fast det är förbjudet) när han tar en hundmatkula åt gången och kastar iväg över golvet, katten jagar den och Milton asgarvar och sedan ta en ny och så vidare... Han får inte, men det där hjärtliga skrattet och spelet där mellan barn och katt är så ljuvligt, så ibland låtsas jag att jag inte ser det en stund
W_I; Vilken fin tårta!! Vad duktig du är och dumlefluff med hallon är ju to die for, typ