Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har sett att man kan köpa nåt test på Apoteket för att kolla om man är immun eller inte. Dock var det lite väl dyrt för att göra det bara så där av nyfikenhet.
Hoppas att S klarar sig!
Jag lider verkligen med dig. Vi är nog ganska lika och jag förstår dig precis. Det låter nästan lite som min chef, som också ignorerar mig. Han kommer aldrig in och pratar, han har "morgonmöte" med alla andra utom mig, när jag sitter ensam i fikarummet går han ner med sin kaffekopp och bara om det finns nån annan där sätter han sig hos oss, Han har utvecklingssamtal med alla utom mig, osv osv. Klart man blir ledsen, men jag har kommit till en punkt då jag mest tycker attt det är fascinerande att man som chef kan vara så extremt ointresserad av en anställd och vad denne gör. Han frågade inte ens när jag slutade nu vad jag hade gjort under tiden jag jobbat, ändå hade jag en ny befattning.
Det är riktigt ohyfsat attt bete sig så där. Även om man ingte älskar varandra så kan man ändå vara artig och vardagstrevlig.
Vi här tycker om dig jättemycket iaf!
Kl
Men seriöst, nu börjar jag bli irriterad på dessa smileysar som hamnat helt fel. Alla smileysar har bytt plats med varandra och det blir helt fel när jag läser och skriver inlägg... Har testat att starta om iPhonen, men det hjälpte inte. Vad återstår då? En återställning?
Ni andra med iPhones, har ni uppdaterat till iOS 5.0? Är det pga det som gör att det blir fel??
Ta dig en rejäl sängfösare innan läggdags
Själv är jag fortfarande i sövningsposition. Lätt fånget lätt förgånget. Får se hur orolig denna natt kommer bli..
ÄNDRING! Stryk sängfösare, det var ju det där med mensen ja