Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Känner att jag inte skrivit något på jättelänge så jag kör en snabbis innan fröken vaknar.
Flisan är sjuk. Har haft krupphosta två nätter. Nu har hon sovit ok två nätter. Såå skönt med tanke på att jag åker imorgon. Snorig och slemmig i halsen är hon oxå. Men gapar stort när hon ska ta den äckliga hostmedicinen, när jag säger att hon får en godis efter
Hur kan hon veta vad det är??? Hon har fått smaka Max två gånger förut. Vi äter knappt det själva längre och gör vi det så är det när hon somnat.
Sambon och svärfar är ute och bygger på lösdriften varje kväll nu. Bara mellanväggen och lite småfix kvar nu. Hoppas kunna ta hem dem i veckan.
Imorgon åker vi till Stenungsund på kurs med jobbet. Åker hem på söndag. Ska bli kul! Men jag kommer säkerligen längta hem som en tok!
Ni som hade voksipåse förra året, kommer ni köra med den igen? Har ni tvättat den? Hur i så fall.
Förresten, är det speciellt att fylla 25? Syrran har fyllt det och jag ska fika med henne idag. Tänkte ge henne hårgrejor ( som vanligt) men det kanske man inte ska göra när någon fyller 25? Fast jag är rädd att hon blir besviken om hon inte får det.