Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Svarar på lite av varje..
Säng: H sövs av oss i våran säng, flyttas över till spjälsängen och vaknar till nån gång mitt i natten och då tar jag över honom direkt och vi somnar om fort. Sömn = högprioriterat och jag tycker det är mysigt att sova med honom
Den dagen, om den kommer, som vi får ett syskon till honom så ställer vi nog en 90´s säng bredvid våran och sover tillsammans alla 4
Hår: H är i stort behov av klippning nu, tänkte faktiskt testa klippmaskinen. Har toppat lugg, runt öron och i nacken några gånger men jag tycker det är lite obehagligt att vara där med saxen - hur trubbig den än är.
Och bara allmänt: Ringde nyss a-kassan och arbetsförmedlingen och sa att jag fått jobb
Hade egentligen tänkt vänta till fredag när vi ska skriva papprena, men fick påbackning av kassan idag att jag glömt att skicka in ett papper och tänkte att jag måste ju kolla om jag
får stämpla tiden ut innan jag gör ännu mer pappersexercis, och det får jag
Jag hoppas ju helst att min förra arbetsgivare kommer med något jag kan göra åt dem (mer pengar
) eftersom de talat en del om det, men då de inte kommit med något konkret ännu så är det skönt att veta att jag får pengar ändå även i november så vi slipper äta ännu mer på besparingarna *lyckligt pladder*
Och annars så var vi iväg hela familjen (lyx
) på babysång idag. Det tråkiga var att det bara var vi som var där.. De gånger jag och H varit där tidigare har det varit kanske 10-12 barn. Tycker synd om dem som arrangerar..