Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Attans, nu gråter jag också Och skrattar lite över att jag sitter här och gråter för mig själv Exakt precis så var det för mig också, hölls fast i ben, armar någon låg över min mage, till och med min stackars livrädde sambo tvingades hjälpa till att hålla fast mig Detta tänker jag verkligen aldrig göra om igen, hur orkade du med en graviditet en gång till, med tanke på förlossningen som man dessvärre måste gå igenom oavsett?
ååh, fy faaan. Det går rysningar i hela kroppen när du skriver så där.. PRECIS så var det för mig med. Fy fan säger jag bara..
Det var 2 st som höll fast mina ben, 2 st som höll fast mina axlar, 1 som tryckte så mycket den orkade på magen och 1 som drog i sugklockan, med ett team av 4 pers bakom var beredda att springa till akutrummet. Jag har ALDRIG känt mig så liten och förbisedd som då. Känner precis som du om att det där var så nära en våldtäkt som man nog kan komma. Och det där vill jag aldrig någonsin vara med om igen. Och jag önskar ingen annan att få behöva uppleva det heller.
Attans, nu gråter jag också Och skrattar lite över att jag sitter här och gråter för mig själv Exakt precis så var det för mig också, hölls fast i ben, armar någon låg över min mage, till och med min stackars livrädde sambo tvingades hjälpa till att hålla fast mig Detta tänker jag verkligen aldrig göra om igen, hur orkade du med en graviditet en gång till, med tanke på förlossningen som man dessvärre måste gå igenom oavsett?