Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har citodon hemma, det skulle du nog med behöva Kan du inte be tandläkaren skriva ut något smärtstillande? Annars skickar jag några med posten imorgon
Lite halvtrött och trögtänkt blev jag i början, alltså inget att köra bil på. Men för att sova inatt skulle jag ta en, jag tar en varje kväll för att kunna ligga ner och jag vaknar när A vill något utan problem.
Vet inte om det finns olika styrkor, mina är på 500/30. 500 är paracetamol alltså detsamma som alvedon
Hoppas du har fått sovit i natt och att det känns bättre idag, kanske inte fullt bra men bättre.
*kl*
Jag har en tråkig och låååång dag framför mig 8-18 på jobbet *suck* känner mig inte alls på topp eftersom Isabella vaknade extra tidigt och var ledsen.
Igår lärde sig Isabella säga kaka, det tyckte jag var lite roligt Tänkte på Oscar då Nu borde hon ju kunna börja säga katt snart nu istället för tatte.
Det kanske är något som går - H har också vaknat odrägligt tidigt de senaste två dagarna! Enda fördelen är atthans käre far fått gå upp lite extra tidigt med honom = sängen för mig själv i nästan en timma
Har faktiskt fått sova lite. Ett 3h pass iaf och sen lite stötvis! Känner mig mkt piggare idag. Dock hjälpte inte dom där andra värktabletterna men men. Dock är jag svullen på överläppen. Men det är där infektionen är så. Tror det är lite bättre idag iaf.
Lycka Till på jobbet idag!! Hoppas dagen går fort. Du får tänka på att snart är der fredag!
Kan ju vara samma, men låter ju konstigt. Isf ska hon som fick tjänsten bara ha jobbat typ 1 månad. Fick nämligen mejl förra veckan om att tjänsten blev tillsatt en annan, bättre sent än aldrig. Dom skrev t om ut hennes namn i mejlet (skulle nog ite jag velat om jag fick tjänsten) Men tror inte den hette assistent när jag sökte utan djurvårdare/djursjukvårdare, och då behövde man inte djursjukvårdarutbildning heller. Annars står det ganska likadant i den här annonsen som det gjorde i den förra.
Okej, men då är det nog en annan tjänst Vad lustigt att det inte var satt som KRAV med sjukvårdarutbildning när tjänsten var som djursjukvårdare Som assistent känns det väl mer okej.
Ibland finns någon sorts redovisningsplikt vid tillsättande av tjänster, tex Umeå Universitet och SLU måste ange namn när de skickar ut sina "tjänsten har tillsatts med någon annan"-mail. Säkert samma för distriktarna eftersom de ligger under Jordbruksverket.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.